کد خبر : 1746429 | 12 فروردين 1400 ساعت 17:45 | 27.8K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی؛ پرز و دعوت به برگزاری انتخابات ریاست رئال

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید امروز رسما برای برگزاری انتخابات ریاست باشگاه فراخوان داد.

رسمی؛ پرز و دعوت به برگزاری انتخابات ریاست رئال

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز اولین بار سال 2000 بود که به ریاست باشگاه رئال مادرید رسید و تا شش سال بر این مسند باقی ماند و سپس استعفا کرد. او سال 2009 بار دیگر به ریاست باشگاه برگزیده شد و از آن پس توانسته پست خود را حفظ کند.

 

 

1568470

 

 

تنها سه ماه دیگر به پایان دوره ریاست او باقیمانده و در اقدامی فرمالیته او امروز پس از جلسه هیئت مدیره، دعوت به برگزاری انتخابات در ماه ژوئن کرد. 4 سال پیش نیز او چنین اقدامی انجام داد ولی چون هیچکس برای رقابت با او نامزد نشد، به شکل خودکار بار دیگر رئیس رئال باقی ماند.

تا به امروز نیز کسی به صورت رسمی برای حضور در انتخابات ریاست باشگاه اقدام نکرده است. هیئت برگزاری انتخابات تا 48 ساعت پیش رو باید مقدمات را فراهم کند و باید دید در نهایت کسی به عنوان رقیب پرز خود را نامزد خواهد کرد یا خیر.

 

 

1584952

 

 

هفته گذشته رسانه های اسپانیایی خبر از احتمال نامزدی انریکه ریکلمه تاجر 32 ساله در انتخابات رئال داده بودند ولی هنوز مشخص نیست این قضیه رسمی خواهد شد یا خیر.

آخرین بار که اعضای رسمی رئال برای انتخاب رئیس جدید پای صندوق رفتند، به 15 سال پیش بر می گردد که رامون کالدرون به عنوان رئیس برگزیده شد.

 

دیدگاه‌ها