کد خبر : 1746591 | 13 فروردين 1400 ساعت 22:28 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

10 ستاره فوتبال متولد 13 فروردین کدامند؟

امیری و شرینگهام دو ستاره متولد سیزده فروردین

بسیاری از فوتبالی‌های ایران امروز در اینستاگرام خود تولد وحید امیری را تبریک گفتند و برخی ستارگان دیگر فوتبال نیز همانند امیری در سیزده فروردین‌ماه به دنیا آمده‌اند.

امیری و شرینگهام دو ستاره متولد سیزده فروردین

به گزارش "ورزش سه" سیزده فروردین‌ماه در تقویم شمسی و اول آوریل در تقویم میلادی روزهای مهمی به شمار می‌روند؛ روزهای باستانی که فارغ از آیین‌های گردشگری و ... دروغ‌های روز سیزده فروردین‌ماه یا اول آوریل در جهان شهرت زیادی دارد و اخبار گوناگونی در این زمینه مخابره می‌شود؛ بزرگ‌ترین دروغ شاید مربوط به خبر تکان‌دهنده فوت رونالدینیو اسطوره دنیای فوتبال بود که پس از ساعتی مشخص شد دروغ اول آوریل است.

 

حالا در این مطلب قصد داریم 10 ستاره دنیای فوتبال که در این روز متولد شده‌اند، را باهم بازخوانی کنیم؛ وحید امیری ستاره ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس یکی از متولدین 13 فروردین‌ماه است، ستاره‌ای که امروز شمع 33 سالگی‌اش را فوت کرد و امیدوار است بتواند در جدال حساس فردا مقابل پدیده برای تیمش بدرخشد.

 

1586739

 

تبریک صفحه فارسی afc به وحید امیری به مناسبت سالروز تولدش

 

میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا که سابقه بازی در مقابل تیم ملی ایران را دارد، یکی دیگر از متولد این روز است؛ فرانس پوشکاش اسطوره افسانه‌ای دنیای فوتبال و باشگاه رئال مادرید هم که 15 سال از مرگ او می‌گذرد، متولد 2 آوریل 1927 بوده است.

 

1586736

 

تدی شرینگهام ستاره سابق منچستر یونایتد که یکی از دو گل خاطره‌انگیز شیاطین سرخ را در فینال لیگ قهرمانان اروپا 1999 در مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند، یکی دیگر از متولدین امروز است؛ عبدالحق نوری که اصالتی مراکشی دارد اما تابعیت هلند را دارد و به دلیل ضایعه مغزی خیلی زود دوران فوتبالی‌اش به پایان رسید، امروز وارد 23 سالگی شد.

 

ابراهیم آفلای ستاره هلندی و سابق بارسلونا هم دیگر متولد امروز است و در کنار او، آندره اونانا از کامرون، گرافیت برزیلی و مارک پیو هافبک انگلیسی از دیگر کسانی هستکد که در 2 آوریل به دنیا آمده‌اند و امروز روز تولد آن‌ها بوده است.

دیدگاه‌ها