کد خبر : 1746900 | 15 فروردين 1400 ساعت 12:43 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

بدشانسی نقی‌زاده در گلزنی مقابل تراکتور(عکس)

هافبک مس رفسنجان تا یک قدمی باز کردن دروازه تراکتور رفت که توپ او از روی خط برگشت داده شد.

بدشانسی نقی‌زاده در گلزنی مقابل تراکتور(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در حالی روز گذشته به تساوی بدون گل مقابل تراکتور رسید که در ترکیب خود چهار بازیکن سابق سرخ‌پوشان تبریزی را می‌دید که همان‌ها می‌توانستند باخت تراکتور را رقم بزنند و حتی یکی از آنها تا مرز گلزنی هم پیش رفت که با بدشانسی مواجه شد.

 

علیرضا نقی‌زاده که اصالتاً تبریزی است و سابقه بازی در سه تیم این شهر را دارد، دیروز مثل دیدارهای اخیرشان در ترکیب بازی مقابل تراکتور قرار گرفت که توانست نمایش خوبی برابر تیم و سرمربی سابق خود داشته باشند و در خط میانی عملکرد قابل قبولی از خود بر جای بگذارد.

 

1587180

 

نقی‌زاده که در بازی‌های این فصل مس رفسنجان با حرکات پا به توپ و سریع خود در ایجاد موقعیت موفق کار کرده بود، دیروز با نظر محمد ربیعی آزادی عمل بیشتری نسبت به هفته‌های داشت و حضور پُررنگ‌تری در خط حمله پیدا کرد که همین اتفاق موجب شد تیمش در آستانه گلزنی قرار بگیرد.

 

نقی‌زاده در شرایطی که مثل رفسنجان زیر بار حملات تراکتور بود روی یک ضد حمله سریع که با پاس مسیح زاهدی شکل گرفت، با محمدرضا اخباری تک به تک شد و پس از جای گذاشتن این دروازه‌بان، در شرایط نامتعادلی به توپ ضربه زد که شوت او توسط هادی محمدی از روی خط دروازه برگشت داده شد تا بدشانسی بزرگی برای او در بازگشت به ورزشگاه یادگار امام تبریز و تقابل با تراکتور شکل بگیرد.

دیدگاه‌ها