کد خبر : 1748611 | 22 فروردين 1400 ساعت 22:53 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: باختیم اما از بازیکنانم تعریف می کنم

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، معتقد است که تیمش نمایش خوبی مقابل منچستریونایتد ارائه داده است.

مورینیو: باختیم اما از بازیکنانم تعریف می کنم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب در ادامه روند ناامیدکننده خود مقابل منچستریونایتد با نتیجه 3-1 شکست خورد تا شاگردان ژوزه مورینیو بیش از قبل با منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله بگیرند؛ اتفاقی که شاید آینده کاری مرد پرتغالی در تاتنهام را به خطر بیندازد.

 

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، بعد از شکست ناامید کننده تیمش مقابل منچستریونایتد گفت: " باید برای عملکرد منچستریونایتد ارزش قائل شد. آنها بازیکنان خوب و با کیفیت زیادی در اختیار دارند. یونایتد در خط هافبک به لحاظ بدنی فوق العاده عمل می‌کند.

 

 

1590102

 

 

در نیمه دوم همه چیز بر خلاف میل‌مان پیش رفت. آنها به گل رسیدند اما با توجه به واکنشی که نشان دادیم شایسته به ثمر رساندن گل دوم بودیم. با این حال این یونایتد بود که گل دوم را زد اما بعد از آن نیز ما می‌توانستیم کار را به تساوی بکشانیم."

 

مورینیو در ادامه گفت: " ما باختیم اما من از بازیکنانم تعریف و تمجید می کنم. هیچ شکایتی نداریم. برای من بسیار دشوار است که بازی را برای رسانه ها مورد تجزیه و تحلیل قرار دهم. وقتی سعی می‌کنم مسابقه را آنالیز کنم همواره مورد انتقاد قرار می‌گیرم بنابراین ترجیح می دهم کلی صحبت کنم.

 

 

1590096

 

 

به طور کلی فکر می‌کنم که مقابل تیم بسیار خوبی شکست خوردیم. من از بازیکنان خودم و البته تیم حریف تمجید می کنم."

دیدگاه‌ها