کد خبر : 1748633 | 23 فروردين 1400 ساعت 09:15 | 18.6K بازدید | 1 دیدگاه

پس از تساوی برابر بتیس؛

سیمئونه: این مقطع از فصل را دوست دارم

دیگه سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از تساوی برابر بتیس ابراز امیدواری کرد که تیمش بحران را پشت سر گذاشته باشد.

سیمئونه: این مقطع از فصل را دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته برابر بتیس به تساوی 1-1 دست یافت تا شاگردان دیگو سیمئونه پاسخ برد 2-1 رئال مادرید برابر بارسلونا را داده باشند و دوباره صدر جدول را از تیم همشهری پس بگیرند، هر چند این بار اختلاف امتیاز دو تیم فقط یک امتیاز است.

با این تساوی حالا اتلتیکو مادرید در چهار مسابقه اخیر خود در لالیگا تنها در یک مسابقه پیروز شده است اما سیمئونه اطمینان دارد که تیمش هنوز در جدال برای قهرمانی در موقعیت خوبی قرار دارد، هر چند که در روزهای گذشته شاهد بودند که اختلاف امتیازشان با رئال مادرید و بارسلونا به یک و دو امتیاز کاهش یافت.

 

1590146

 

سیمئونه گفت: "نیمه اول خیلی خوب بود. ما در همان دقایق اولیه گل زدیم و جلو افتادیم. کوره‌آ هم حرکت خطرناکی کرد که توسط دروازه بان متوقف شد و بعد هم آنها گل زدند. فکر می کنم که در نیمه دوم می توانستیم خطرناک تر باشیم و بیشتر اذیت‌شان کنیم. از بازی بازیکنانم بسیار راضی ام. آنها در حال انجام کار بزرگی هستند.

در نیمه اول و پیش از گل تساوی آنها می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما بعد تحت فشار قرار گرفتیم چون آنها با نفرات زیادی که خیلی خوب بازی می کردند، حمله می کردند. ما مستحق این تساوی بودیم."

 

1590148

 

سیمئونه در پاسخ به این سوال که آیا همچنان معتقد است که اتلتیکو قهرمان می شود گفت: "دروغ نمی گویم و دروغ را دوست ندارم. من بازی به بازی پیش می روم و قرار هم نیست عوض شوم. من همین لحظه ای که در آن هستیم را دوست دارم.

لالیگا با رئال مادرید و بارسلونایی آشفته و مشکل دار آغاز شد و حالا ما مشکل داریم در حالی که هر دو تیم مادرید و بارسلونا شروع به پیشرفت کرده اند. دو روز پیش با هم بازی کردند و رئال مادرید توانست پیروز شود و فاصله امتیازی که در ابتدا داشتیم را کاهش دهد. رئال مادرید پس از برد در ال کلاسیکو قدرتمند ظاهر خواهد شد. من این مقطع از فصل را دوست دارم. سرنوشت ساز و هیجان انگیز است. ما می خواستیم که اینجا در اوج باشیم و با بهترین ها بجنگیم.

 

1590145

 

در ادامه خواهیم دید که چه  اتفاقی می افتد. همه تیم ها لحظاتی از بی نظمی و آشفتگی دارند و امیدوارم که ما پس از این تساوی آن را رد کرده باشیم. منتظر می مانیم تا ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد."

 

اتلتیکو در ادامه باید تا پایان فصل در هشت بازی بسیار حساس در لالیگا به میدان برود و رقبایش علاوه بر بازی در لالیگا باید در چمپیونزلیگ و کوپا دل ری نیز بازی کنند.

 

دیدگاه‌ها