کد خبر : 1748923 | 24 فروردين 1400 ساعت 13:58 | 24.7K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت نیمار در مرز غیرممکن

رویای مسی-نیمار؛ شاید وقتی دیگر

صحبت های زیادی درباره بازگشت نیمار به بارسلونا در جریان است اما به گفته موندو دیپورتیوو این امر چیزی نزدیک به محال است.

رویای مسی-نیمار؛ شاید وقتی دیگر

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در ماه سپتامبر در میکسد زون و در مصاحبه با خبرنگاران لبخند زد و گفت که در آینده باز هم در کنار مسی بازی خواهد کرد. در آن زمان همه این برداشت را داشتند که مسی به PSG خواهد رفت. حالا اما این نیمار است که برای تمدید قرارداد با پاریسی ها معطل می کند.

قرارداد نیمار با PSG در تابستان سال بعد به پایان می رسد و گفته می شود که مسی باز هم در حال فشار آوردن به لاپورتا، رییس بارسا، است تا ستاره برزیلی را به نوکمپ بازگرداند.

چهار سال پس از جدایی نیمار از بارسا حالا کاتال ها معتقدند که با کمک او شانس بیشتری برای قهرمانی چمپیونزلیگ دارند و فراموش کرده اند که در زمان حضور نیمار در نوکمپ، بارسا تنها یک بار در طول چهار سال به قهرمانی در چمپیونزلیگ رسید. کاتالان ها همچنین فراموش کرده اند که بارتومئو، رییس پیشین بارسا، در سال 2019 تلاش کرد نیمار را برای راضی کردن بازیکنان تیمش و مسی به نوکمپ بازگرداند اما با وجود پیشنهاد دمبله، راکیتیچ و تودیبو به علاوه 100 میلیون یورو، PSG باز هم گفت نه!

 

1590362

 

پاریسی‌ها درخواست پول بیشتری داشتند و حتی اگر بارسا پیشنهادی 120 میلیون یورویی می داد، آنها باز هم کمی بیشتر می خواستند. چرا که از قطر دستور رسیده بود که با کاتالان ها راه نیایید. آنها هنوز نمی دانند چطور با این کار به باشگاه کمک کردند تا خزانه خود را بازسازی کند و از باتلاق بیرون بیاید.

سوال اینجا است که بدون توانایی پرداخت حتی یک یورو از پولی که به اریک گارسیا وعده داده شده بود، کاتالان ها چگونه قصد جذب نیمار از PSG را دارند؟ چگونه قرار است بازگشت او به بارسا کمتر از هزینه حضور قبلی اش در بارسا برای کاتالان ها آب بخورد؟

و از همه مهمتر چطور ممکن است ناصر الخلیفی، مالک PSG، در یک تابستان امباپه را به رئال مادرید و نیمار را به بارسلونا واگذار کند؟ این عملا غیرممکن است.

دیدگاه‌ها