کد خبر : 1749295 | 26 فروردين 1400 ساعت 00:32 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

ملی‌پوش قطری با گل مقابل فولاد جبران کرد

مدافع میانی السد اشتباهش در دیدار با فولاد را با زدن گل تساوی جبران کرد.

ملی‌پوش قطری با گل مقابل فولاد جبران کرد

به گزارش "ورزش سه"، بوعلام خوخی که طی سالیان اخیر یکی از ملی پوشان قطر بوده و چهارمین فصل حضورش در السد را سپری می‌کند، امشب از ابتدا در دیدار با فولاد ایران به میدان رفت که به غیر از یک اشتباه، در سایر لحظات نمایش مستحکمی برابر شاگردان جواد نکونام داشت.

 

این مدافع السد در دقیقه ۶۱ نخستین بازی تیمش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مقابل فولاد ایران، ارسال مهران درخشان‌مهر از جناح چپ زمین را به اشتباه و با ضربه پشت سر دفع کرد تا لوسیانو پریرا در محوطه ۶ قدم و با فرصت‌طلبی دروازه مشعل برشام را باز کند.

 

السد که یکی از مدعیان جدی قهرمانی در آسیا به حساب می‌آید و در فصل اخیر لیگ ستارگان قطر هم هیچ باختی نداشته، با اشتباه بوعلام خوخی در آستانه باخت قرار داشت، اما همین مدافع ملی‌پوش قطری اشتباهش برابر فولاد را جبران کرد.

 

در شرایطی که شاگردان ژاوی در لحظات پایانی مسابقه با فولاد سراسر حمله بودند و برای زدن گل تساوی تلاش می‌کردند، چهار پاس پیاپی از زمین السد تا پشت محوطه جریمه فولاد با پاس بغداد بونجاح و شوت‌زنی بوعلام خوخی که در میانه راه به یوسف عبدالرزاق اصابت کرد، گل تساوی السد را به همراه داشت.

 

بوعلام خوخی که در فصل اخیر لیگ ستارگان قطر دو گل در ۱۳ بازی به ثمر رسانده بود، شب تلخ خود را به خوبی و با زدن گل یک امتیازی به پایان رساند تا احتمالا با این عملکرد همچنان در خط دفاعی السد برای بازی‌های بعد بماند.

 

خوخی در پایان مسابقه نیز از سوی مسؤولان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

دیدگاه‌ها