کد خبر : 1751411 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 00:41 | 22.7K بازدید | 3 دیدگاه

با دبل الشرطه عربستانی‌ها مدعی شدند؛

الاهلی 2 الشرطه 1؛ ظهور رقیب جدید الدحیل و استقلال

شاگردان رگکامف موفق به شکست نماینده عراق در دومین بازی پیاپی شدند تا ناکامی در دو بازی اول را به دست فراموشی بسپارند.

الاهلی 2 الشرطه 1؛ ظهور رقیب جدید الدحیل و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 22:15 دقیقه به وقت ایران چهارمین دیدار الاهلی و الشرطه در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و در پایان این سبزپوشان عربستانی بودند که با پیروزی زمین مسابقه را ترک کردند.


الاهلی که در بازی رفت با سه گل الشرطه را شکست داده بود، در دیدار برگشت هر چند سخت ولی توانست سه امتیاز بازی را از آن خود کند و حالا در با کسب هر نتیجه ای در دیدار الدحیل و استقلال، شاگردان رگکامف مدعی جدید گروه هستند و احتمالا امیدوارند مسابقه حساس این گروه که جنگ صدرنشینی به شمار می آید، با تساوی تمام شود.


الاهلی البته پیروزی دوم برابر الشرطه را به سختی به دست آورد. آنها ابتدا با گل دقیقه 5 گلزن قهار تیمشان از نماینده عراق پیش افتادند ولی در دقیقه 26 فهد یوسف بازی را به تساوی کشاند و پایان نیمه اول با همین نتیجه بود.

 

1594711


در نیمه دوم الاهلی برای زدن گل برتری تلاش کرد و درنهایت توانست با ضربه عبدالرحمن قریب در دقیقه 80 حساب کار را به سود خودش کند و سه امتیاز سرنوشت ساز در جدول به امتیازات الاهلی اضافه شد.


حالا الاهلی که در دو بازی اول نماش ضعیفی داشت و با شکست سنگین مقابل استقلال کارش را آغاز کرد، پس از تساوی مقابل الدحیل دو پیروزی مقابل الشرطه به دست آورد و با 7 امتیاز بالاتر از استقلال در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفت تا دو بازی آینده این تیم برابر استقلال و سپس الدحیل در تعیین سرنوشت صعود کنندگان این گروه تاثیر مستقیم داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها