کد خبر : 1751614 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 20:34 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: 95 درصد اسکودتو را فتح کردیم

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر مدعی شد این تیم فاصله ای تا فتح اسکودتو ندارد.

کونته: 95 درصد اسکودتو را فتح کردیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز با تک گل متئو دارمیان موفق شد در دیداری دشوار با یک گل ورونا را مغلوب کرده و گام بلندی برای فتح اسکودتو برداشت. آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی و باتجربه اینتر در پایان این دیدار مدعی شد تیمش در این فصل ثابت قدم بوده و حالا در آستانه فتح قهرمانی سری آ قرار دارد.

 

آنتونیو کونته گفت: "مدیریت قهرمان در این فصل به معنای تبدیل شدن این بازیکنان به گروهی برنده است. هرگز فراموش نکنید که دیگران در حال امتیاز از دست هستند. اما ما ثابت قدم بوده ایم و گرچه گاهی اوقات شرایطی دشوار را تحمل کردیم، اما پای خود را روی پدال گاز نگه داشته ایم. مسابقه مهمی داشتیم و پیروزی در مقابل تیمی مشکل ساز و فیزیکی که چیزی برای از دست دادن نداشت دشوار است.

 

1595037

 

وقتی در اولین سال حضورم در یوونتوس هدایت بارزالی، لئوناردو بونوچی و جورجو کیه لینی را بر عهده داشتم، آنها جوان بوده و هنوز قهرمان نشده بودند. ما در اینجا پروژه جدیدی را آغاز کرده ایم و من شباهت های زیادی بین آنها و استفان دی فرای، الساندرو باستونی و میلان اشکرینیار می بینم. اما در چلسی شرایط متفاوت بود. برخی از بازیکنان در گذشته فاتح عناوینی شده و تجربه بیشتری داشتند.

 

ما در طول دو فصل گذشته خیلی تلاش کرده ایم. همانطور که بارها گفتم، اینتر مدت ها بود که در کورس قهرمنی حضور نداشت. ما فصل گذشته برای قهرمانی تلاش کردیم. این فصل ما فاصله ای تا قهرمانی نداریم، اما باید هم در سطح ذهنی و هم فنی باز هم تلاش کنیم.

 

شرکت کردن در جشن شادی گل متئو دارمیان؟ توضیح این واکنش آسان است.، در این جشن من 95 درصد احتمال فتح اسکودتو را دیدم."

دیدگاه‌ها