کد خبر : 1751622 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 21:16 | 34K بازدید | 5 دیدگاه

کومان: گام بلندی به سوی قهرمانی برداشتیم

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا برتری مقابل ویارئال را گام بلندی به سمت فتح لالیگا توصیف کرد.

کومان: گام بلندی به سوی قهرمانی برداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز و در حالیکه ابتدا دروازه خود را برابر ویارئال باز شده دیده بود، با دبل آنتوان گریزمان موفق به کسب سه امتیاز مهم در خانه حریف شد. رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا در پایان این مسابقه مدعی شد شرایط برای قهرمانی دشوار بوده و تیمش رقبایی قدرتمند در راه رسیدن به این هدف دارد.

 

رونالد کومان گفت: "این پیروزی یک گام بزرگ برای رسیدن به عنوان قهرمانی بود. هر پیروزی گامی رو به جلو و هر مسابقه دشوار است. ما بعد از دریافت گل واکنش خوبی نشان داده و موقعیت های زیادی ایجاد کرده ایم. در بخش پایانی مسابقه خسته شده بودیم، اما باز هم خوب دفاع کردیم. گاهی اوقات حریف قدرتمندی دارید که این کار را برای شما دشوار می کند، اما در نهایت در استادیومی که همیشه بازی کردن در آن دشوار است موفق به کسب پیروزی مهمی شدیم.

 

1593430

 

من همیشه از آنتوان گریزمان و عملکردش راضی بوده ام. او در حال پیشرفت و اثربخشی بیشتر بوده و امروز نیز گریزمان نقش مهمی در بازگشت ما به بازی ایفا کرد. این درخشش به گریزمان و ما اعتماد به نفس می دهد و ما به بازیکنانی مانند او نیاز داریم.

 

از نظر من عملکرد فرانکی دی یونگ در بارسلونا بهتر از هلند و آژاکس بوده است. شما نمی توانید هلند را با لالیگا مقایسه کنید. دی یونگ پیشرفت زیادی کرده و فصل بسیار خوبی را سپری می کند. دی یونگ بازیکن بسیار مهمی برای بارسلونا محسوب می شود و اخیرا در امور دفاعی نیز به تیم کمک می کند.

 

می دانیم که اگر در هر شش بازی باقیمانده پیروز شویم ، قهرمان خواهیم شد، اما فکر می کنم رقبایی وجود دارند که شرایط را برای ما پیچیده می کنند و هنوز دیدار مقابل اتلتیکومادرید باقی مانده است."

دیدگاه‌ها