کد خبر : 1751651 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 09:04 | 44.3K بازدید | 8 دیدگاه

پس از شکست برابر بیلبائو؛

سیمئونه: رئال و بارسا به قهرمانی عادت دارند

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که در نبرد بر سر قهرمانی لالیگا در این فصل، قدرت ذهنی و روانی نقشی تعیین کننده دارد.

سیمئونه: رئال و بارسا به قهرمانی عادت دارند

به گزارش "ورزش سه"، دیگو سیمئونه ادعا می کند که قدرت ذهنی و روانی عنصری کلیدی در نبرد بر سر قهرمانی این فصل لالیگا خواهد بود.

شاگردان سیمئونه که به دنبال کسب اولین قهرمانی در لالیگا از سال 2014 به بعد هستند، شب گذشته با شکست 2-1 برابر اتلتیک بیلبائو، رویای قهرمانی را در خطر از دست رفتن دیدند.

بارسلونا ساعاتی پیش از شکست اتلتیکو مادرید توانسته بود 2-1 برابر ویارئال به پیروزی برسد. شاگردان سیمئونه  به رغم این شکست جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کردند اما اکنون رئال مادرید و بارسا هر دو با 71 امتیاز، نزدیک تر از همیشه، در تعقیب اتلتیکوی 73 امتیازی هستند و کاتالان ها یک بازی نیز کمتر انجام داده اند.

 

1595124

 

بارسلونا در صورت پیروزی برابر گرانادا در این هفته می تواند با پشت سر گذاشتن دو رقیب پایتخت‌نشین، خود را به صدر جدول برساند.

نبرد بر سر عنوان قهرمانی لالیگا تا آخرین روز ادامه خواهد داشت و سیمئونه معتقد است توانایی متمرکز ماندن تا آخرین لحظه، نقشی حیاتی در هفته های باقی مانده خواهد داشت.

 

1595122

 

سیمئونه گفت: "مردم از من می پرسند که مهمترین فاکتور در نبرد بر سر قهرمانی چه خواهد بود؟ برای من روشن است که قدرت ذهن و روحیه کلید موفقیت خواهد بود. تعادل احساسی کلید پیروزی خواهد بود. ما در نیمه اول به آن شکلی که می خواستیم بازی نکردیم، در نیمه دوم اوضاع کاملا متفاوت بود . تیمی که بتواند بالانس احساسی خود را بهتر مدیریت کند، بهترین شانس برای بردن قهرمانی را خواهد داشت.

ما این موقعیت را مسابقه به مسابقه تحت نظر خواهیم داشت. تلاش می کنیم تا برابر الچه بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

برای بیشتر فصل ما از این امتیاز برخوردار بودیم که از رقبا پیش بودیم، اما متوجه شدیم که بارسلونا و مادرید از این مسابقه کنار نخواهند رفت.

رئال و بارسا عادت به بردن قهرمانی دارند و اکنون هم سویا بسیار خوب بازی می کند و موقعیت بسیار هیجان انگیز است.

سرنوشت ما هنوز به خودمان بستگی دارد و پنج بازی دیگر بسیار اهمیت دارند. همه چیز به این می رسد که از نظر ذهنی چقدر قوی باشیم و در این پنج بازی چقدر مصمم هستیم."

 

1595125

 

اتلتیکو تا پایان فصل پنج مسابقه بسیار مهم و سرنوشت ساز در پیش دارد که با دیدار برابر الچه در هفته بعد شروع خواهد شد و سپس در تاریخ هشتم ماه مه باید در نوکمپ برابر بارسلونا بازی کند.

شاگردان سیمئونه سپس در سه بازی باقی مانده خود برابر رئال سوسیداد، اوساسونا و رئال وایادولید به میدان خواهد رفت.

 

 

دیدگاه‌ها