کد خبر : 1751710 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 13:33 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

سلیمان‌زاده:با منصوریان به‌دنبال رتبه تک‌رقمی هستیم

مدافع آلومینیوم اراک می‌گوید که این تیم در سال اول بازی در لیگ برتر، به دنبال رتبه تک رقمی است.

سلیمان‌زاده:با منصوریان به‌دنبال رتبه تک‌رقمی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رامتین سلیمان زاده مدافع تیم آلومینیوم اراک در خصوص جدال با پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران گفت: خوشبختانه در این دیدار عملکرد خوبی داشتیم اما در زدن ضربات پایانی بدشانس یا کم دقت بودیم و به گل برتری دست پیدا نکردیم. در همان نیمه اول روی یک ناهماهنگی یک پنالتی بادآورده به پیکان دادیم و آن‌ها از همین تک موقعیت استفاده کردند و ما نیمه اول را واگذار کردیم. وقتی به رختکن رفتیم آقای منصوریان نقاط ضعف ما را گوشزد کردند و ما فهمیدیم که از کدام قسمت باید به حریف ضربه بزنیم و در نیمه دوم هم چند موقعیت خوب و ایده آل برای گلزنی به دست آوردیم که از دست رفت اما خوشبختانه بازهم جای شکرش باقی است که بازی را به تساوی کشاندیم و علی رغم این که شایستگی پیروزی داشتیم، اما بازهم یک امتیاز برایمان خوب است.

 

وی افزود: در نیم فصل اول کادرفنی متفاوتی بالای سر ما بود و خوشبختانه توانستیم امتیازات خوبی به دست بیاوریم. در نیم فصل دوم آقای منصوریان آمدند و توانستند روحیه ما را پس از باخت 6-1 متحول کنند. ما دو برد با ارزش را به دست آوردیم و سپس تعطیلی لیگ به سراغمان آمد و تازه فرصتی برای کادرفنی پیش آمد که تفکراتش را به ما القا کند. آقای منصوریان به دنبال این است که ما یک فوتبال خوب بازی کنیم و دنبال یک نمایش خوب و به دست آوردن نتایج است. طول می‌کشد ما با تفکرات کادرفنی اخت پیدا کنیم و حالا می‌بینید که ما زحمتمان را کشیده ایم و حالا بر اساس آمار می‌بینید از لحاظ فاکتورهای مختلف، شرایطمان بهتر شده است. به هواداران قول می‌دهیم که بهتر هم بشویم.

 

مدافع آلومینیوم صحبت هایش را اینطور ادامه داد: همه می‌دانند که در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن به دلیل شناخت تیم ها از یکدیگر سخت تر است و تیم ها برای جایگاه بهتر و ثابت در جدول تلاش می‌کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. ما می‌خواهیم به رتبه تک رقمی دست پیدا کنیم و تمام تلاش مجموعه تیم بر همین اساس است که به ثبات برسیم. پارسال گل گهر در اولین سال حضور شرایط سختی داشت و در هفته های پایانی ماندنش در جدول لیگ قطعی شد اما حالا جزو تیم های مدعی است و در کورس سهمیه قرار دارد و نتایج خوبی به دست آورده و مطمئن باشید ما هم به دنبال این قضیه هستیم.

سلیمان زاده درباره شرایط کار با علیرضا منصوریان گفت: ما در نیم فصل اول با تفکرات متفاوتی کار کردیم و حالا آقای منصوریان تفکرات خودشان را القا کرده اند و ما در تلاشیم که با تفکرات او به نتیجه برسیم. تمرینات او بروز و مستمر است که فشار روی بازیکنان را بالا می‌برد اما ما را در اوج آمادگی قرار می‌دهد. ما احتیاج به زمان برای تطبیق داریم و یکی از نکاتی که وجود دارد، به خاطر همدلی و رفاقت بین اعضای تیم،سریع تر به هماهنگی رسیده و از آن ها استفاده خواهیم کرد تا نتایج خوبی کسب کنیم؛ نتایجی در شان هواداران و کادرفنی و خودمان.

 

او در پایان گفت: از مجموعه هواداران به خاطر حمایتی که داشته اند تشکر می‌کنم و تنها درخواستم این است که این حمایت را بیشتر ادامه دهند تا تیممان نتایج خوبی را در سال اول حضور به دست آورد. ما برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

دیدگاه‌ها