کد خبر : 1751728 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 15:04 | 5.1K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین تیر نکونام در لیگ قهرمانان آسیا

فولاد و رویای برد برابر ژاوی و ستارگان

شاگردان جواد نکونام بازی سختی امشب با السد خواهند داشت و پیروزی برابر این تیم امیدها برای صعود را باز می‌گرداند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد ایران باید از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض به مصاف السد قطر برود. فولاد در حالی به این دیدار پا خواهد گذاشت که در دیدار رفت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. جواد نکونام اما برای این دیدار قطعا برنامه ریزی خاصی خواهد داشت تا بتواند با کسب سه امتیاز حساس برای مسابقه پایانی آماده شود و امیدهایش برای صعود زنده می‌ماند و در غیر این صورت باید از مسابقات خداحافظی کنند.

 

 محسن فروزان به مانند پنج بازی قبل درون دروازه‌بان خواهد ایستاد. او دو کلین شیت داشته و چهار گل دریافت کرده و امروز باید کلین‌شیت کند تا کمک شایانی به صعود تیمش کرده باشد.

 

احتمالا زوج عارف آقاسی و مهران موسوی به مانند چهار بازی قبل در این دیدار احتمالا حضور خواهند داشت اما در پست مدافع کناری، سه بازیکن شانس حضور دارند. در غیاب صالح حردانی به دلیل ابتلا به کرونا، مجتبی نجاریان در پست مدافع راست بازی خواهد. کرد و مهران درخشان مهر و وحید حیدریه در سمت چپ خط دفاعی گزینه‌های موجود هستند و اگر نکونام بخواهد سیستم چرخشی را انجام بدهد، این بازی نوبت به نجاریان و حیدریه خواهد رسید.

 

1595279

 

1595280

 

1595281

 

محمد آبشک و زبیر نیک‌نفس برای این دیدار شانس بیشتری نسبت به محمد میری و احمد عبدالله زاده برای حضور در ترکیب اصلی خواهند داشت. آیاندا پاتوسی به عنوان هافبک نفوذی، فرشاد احمدزاده به عنوان وینگر راست و لوسیانو پریرا به عنوان مهاجم برای تیم نکونام حاضر خواهند بود و در پست وینگر چپ نیز  ساسان انصاری  به میدان خواهد رفت. باید حال باید منتظر ماند و دید ترکیب اصلی تیم نکونام در برابر السد چگونه اعلام خواهد شد و چه تغییراتی در زمین ایجاد می‌شود و چه تفاوت‌هایی با این ترکیب دارد.


روی نیمکت ذخیره اما فولاد بازیکنان قابلی چون احسان مرادیان، میلاد بدرقه، احمدرضا جلالی، حسین ابراهیمی، محمد قاسمی نژاد، سینا شاه عباسی، علی غلام‌زاده، عارف غلامپور، موسی کولیبالی، ابراهیم سلجوقی، صابر حردانی و یوسف کی‌شمس نیز حضور دارد که می‌توانند در هر دقیقه از بازی با تشخیص کادرفنی به میدان بیایند، ایوب والی و شروین بزرگ نیز مصدومان تیم برای این دیدار هستند.

 

در دیگر دیدار گروه تیم‌های النصر و الوحدات اردن در ورزشگاه مرسول پارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت و پیروزی تیم اردنی یا تساوی می‌تواند نتیجه مناسبی برای فولادی‌ها باش که البته سخت و بعید به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها