کد خبر : 1751948 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 13:47 | 21.4K بازدید | 4 دیدگاه

تعریف از خط آتش تیم‌ملی؛

اسکوچیچ: خط حمله‌ای در کلاس جهانی داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به تعریف از خط حمله تیم ملی پرداخت و از دردسر شیرین خود گفت.

اسکوچیچ: خط حمله‌ای در کلاس جهانی داریم

به گزارش "ورزش سه"، بدون‌تردید نقطه قوت تیم ملی فوتبال ایران برای دیدارهای پیش‌رو مقدماتی جام جهانی در منامه، خط آتش تیم‌ملی است؛ جایی که بازیکنان باکیفیت چون سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد، سجاد شهباززاده، مهدی قایدی و ... حضور دارند.

 

اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در بخش‌های مختلفی از برنامه فوتبال برتر بارها از خط حمله تیمش تعریف کرد و گفت تیم ملی ایران خط حمله بسیار قوی دارد.

 

او درباره چالش انتخاب بازیکن در خط حمله تیم ملی هم توضیح داد: دردسر شیرینی است، اما من در پاسخ به سوالات که می‌گویند چرا یک مهاجم را دعوت نکرده‌ام، می‌گویم که ما نمی‌توانیم با 6 مهاجم بازی کنیم؛ این مسئله را هم باید بگویم که ما در بازی‌های قبلی هم مشکل داشتیم، بازیکنان با خصوصیتی مشابه داشتیم و مجبور شدیم از خیر یکسری چیزها بگذریم که همه مهاجمان بتوانند باهم بازی کنند.

 

دراگان اسکوچیچ ادامه داد: این مسئله به صورت کلی سر و شکل تیم را به هم می‌ریزد و هدف من این است که تیم درست‌تری را بسازم و طبیعتا در یک سیستم نمی‌توانم چهار بازیکن خوب را همزمان بگذارم؛ باید ببینم به صورت تیمی چه شکلی می‌تواند بازی کند.

دیدگاه‌ها