کد خبر : 1751989 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 19:45 | 55.9K بازدید | 6 دیدگاه

پیشنهاد النصر به گلر الاهلی در آستانه جدال با استقلال

باشگاه النصر برای تقویت دروازه خود، در آستانه جدال حساس با استقلال، به دنبال به خدمت گیری محمد العویس گلر الاهلی است.

به گزارش "ورزش سه"، در دور پنجم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال در استادیوم الجوهرة در جدالی حساس و سرنوشت ساز به مصاف الاهلی می رود. برنده این دیدار می تواند گام بزرگی برای صعود به مرحله بعد بردارد.

 

 

1595678

 


اما در حالیکه تنها چند ساعت تا آغاز بازی حساس استقلال و الاهلی باقی مانده است، وب سایت گل خبر از پیشنهاد النصر به گلر الاهلی داده است. گل در این خبر اختصاصی نوشته است که موسی المعمر رئیس جدید هیئت مدیره النصر در راستای بازسازی این باشگاه، مذاکرات برای جذب محمد العویس سنگربان تیم ملی عربستان را با باشگاه الاهلی آغاز کرده است.


الاهلی در تابستان گذشته نیز به دنبال جذب محمد العویس بود ولی الاهلی حاضر به جدایی این بازیکن نبود و اکنون که قرارداد بردجونز گلر استرالیایی النصر در ماه ژوئن به پایان می رسد، نصراوی به دنبال جذب گلر تیم ملی عربستان است که البته او با تابستان 2022 با الاهلی قرارداد دارد.

 

 

1595676

 


منابع خبری وب سایت گل اعلام کرده اند که النصر حاضر شده برای یک سال باقی مانده از قرارداد العویس، به باشگاه الاهلی مبلغ 12 میلیون ریال سعودی معادل با 3.1 میلیون دلار به این باشگاه بپردازد ولی سران الاهلی اعلام کرده اند به دلیل حساسیت دیدارهای این تیم و بازی با استقلال، فعلا حاضر به مذاکره نیستند.

 

1595677

دیدگاه‌ها