کد خبر : 1752007 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 21:25 | 14.7K بازدید | 2 دیدگاه

چلسی هنوز برای ادن هازارد پول می گیرد

باشگاه رئال مادرید همچنان در حال پرداخت پول خرید ادن هازارد از چلسی است.

چلسی هنوز برای ادن هازارد پول می گیرد

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا دو سال پیش ادن هازارد با مبلغ ابتدایی 130 میلیون پوند در ژوئن سال 2019 با رئال مادرید توافق کرده و راهی این تیم شد. ستاره خلاق و بلژیکی بر خلاف دوران حضور در چلسی هنوز عملکرد قابل قبولی در رئال مادریذ نداشته و اغلب اوقات به علت مصدومیت در ترکیب تیم جدیدش غایب بوده، اما کهکشانی ها هنوز در حال پرداخت پول برای خرید این بازیکن از چلسی هستند.

 

1587615

 

نشریه اتلتیک مدعی شد باشگاه چلسی 20 میلیون پوند اضافی پس از قهرمانی رئال مادرید در فصل گذشته لیگ و راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا از باشگاه اسپانیایی دریافت کرده بود. هازارد فصل گذشته فقط یک گل در لیگ به ثمر رساند و سه پاس گل داد و در واقع نقش چندانی در موفقیت های رئال مادرید نداشت، اما این باشگاه بر اساس توافق خود با چلسی باید این رقم را پرداخت می کرد.

 

همچنین اگر تیم زین الدین زیدان امسال فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود هم چلسی مبلغ قابل توجه دیگری را دریافت می کند. ادن هازارد 30 ساله از زمان انتقال خود به مادرید فقط 20 بار در ترکیب ابتدایی رئال در لالیگا قرار گرفته و تنها سه بار موفق به گلزنی شده است. رئال مادرید و چلسی امشب در لیگ قهرمانان و در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می روند و هواداران رئال امیدوار به درخشش ادن هازارد در این دیدار هستند.

دیدگاه‌ها