کد خبر : 1752075 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 02:10 | 36.7K بازدید | 2 دیدگاه

تساوی منصفانه بود

زیدان: خوشحالم؛ رئال هنوز زنده است

زین الدین زیدان نتوانست رضایتش از تساوی رئال برابر چلسی را کتمان کند.

زیدان: خوشحالم؛ رئال هنوز زنده است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و چلسی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان به تساوی 1-1 رضایت دادند.

در این بازی ابتدا چلسی بود که توسط کریستین پولیسیچ به گل رسید و در ادامه می توانست بر تعداد گل هایش اضافه کند ولی با گل دقیقه 29 کریم بنزما ورق برگشت و رئال توانست بر بازی مسلط تر شود. در نهایت تلاش دو تیم برای زدن گل های بیشتر بی نتیجه ماند و همه چیز در بازی برگشت که چهارشنبه بعد در لندن برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

 

 

1595737

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی گفت:« نیمه اول دشوار و پیچیده بود ولی در نیمه دوم بهتر کار کردیم. چلسی بازی را قدرتمندانه شروع کرد و بسیار خوب و سریع حرکت می کردند. در نهایت معتقدم تساوی منصفانه بود.

هدف ما پرس از جلو بود و بردن نبردهای یک به یک ولی در شروع بازی موفق به این کار نشدیم و همه چیز پیچیده شد. تا زمان گل کریم، چلسی بهتر بود و سپس ما بر بازی مسلط شدیم. خوشبختانه از این بازی با امیدواری خارج شدیم و در بازی برگشت تلاش مان را می کنیم که به فینال برویم.»

 

 

1595736

 

 

زیدان ادامه داد:« چلسی تیم بسیار خوبی بود و در شروع بازی برنامه های ما را به هم زد. آنها در 20 بازی اخیر در 16 بازی گلی دریافت نکرده اند و بیهوده نیست در نیمه نهایی هستند. بازی خیلی سختی بود و خوشحالم که هنوز زنده و صاحب شانس هستیم.»

 

صحبت صمیمانه با بنزما هنگام تعویض:« این یک مساله شخصی است. او را بسیار دوست دارم و امشب عالی بود.»

 

 

1595768

 

دیدگاه‌ها