کد خبر : 1752144 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 12:08 | 23.1K بازدید | 1 دیدگاه

به منظور کمک به باشگاه؛

بازیکنان اینتر پاداش قهرمانی را بخشیدند

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، بازیکنان اینتر پاداش قهرمانی خود در سری آ را خواهند بخشید تا به باشگاه در دورانی که با مشکلات اقتصادی متعدد رو به رو است، کمک کنند.

بازیکنان اینتر پاداش قهرمانی را بخشیدند

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی باشگاه اینتر در این فصل از رقابت های سری آ، به رغم بحران اقتصادی که با شیوع ویروس کرونا در جهان تشدید هم شده است، حتمی به نظر می رسد و نراتزوری همین روز شنبه ممکن است بتواند جشن قهرمانی را برگزار کند.

گروه شرکت های سونینگ، مالک باشگاه اینتر، به دنبال یافتن شریکی قابل اعتماد برای بیرون رفتن از بحران اقتصادی است.

اینتر نیز مثل دیگر باشگاه های اروپایی قربانی پیامدهای شیوع ویروس کرونا در جهان شد و با خالی شدن استادیوم ها و پایین آمد درآمد از نقل و انتقال بازیکنان، خزانه باشگاه را خالی یافت.

در ماه نوامبر یکی از مدیران نراتزوری فاش کرد که "برای کمک به باشگاه در این برهه حساس در جهان فوتبال" بازیکنان توافق کردند تا دریافت حقوق ماه های جولای و آگوست را به تعویق بیندازند.

 

1595513

 

اکنون طبق گزارش خبرگزاری های متعدد در ایتالیا از جمله کالچومرکاتو، بازیکنان اینتر آماده اند تا قدمی دیگر برای کمک به باشگاه‌شان بردارند.

گزارش شده است که بازیکنان اینتر قرار است پاداش های قهرمانی در این فصل را به باشگاه ببخشند.

در جدول سری آ نراتزوری از 13 امتیاز برتری برابر آتالانتا در رده دوم برخوردار است و اگر اینتر بتواند روز شنبه کروتونه را شکست دهد و روز بعد آتالانتا نتواند در مقابل ساسولو برنده شود، اینتری ها قهرمانی در سری آ را جشن خواهند گرفت.

پس از پیروزی 1-0 اینتر برابر ورونا در یکشنبه گذشته، آنتونیو کونته، سرمربی نراتزوری، تایید کرد که آنها 95 درصد راه قهرمانی را رفته اند.

این اولین اسکودتوی آنها از فصل 10-2009 به بعد خواهد بود که ژوزه مورینیو هدایت این تیم را در دست داشت و توانست در آخرین فصل حضور خود در این باشگاه سه‌گانه را ببرد.

 

دیدگاه‌ها