کد خبر : 1752194 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 16:06 | 19.9K بازدید | 2 دیدگاه

تیبو کورتوا:

خیلی بعید است بازی برگشت به چلسی گل نزنیم

دروازه بان بلژیکی رئال مطمئن است که در بازی برگشت دروازه چلسی را باز خواهند کرد.

خیلی بعید است بازی برگشت به چلسی گل نزنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان از ساعت 23.30 میزبان چلسی بود و نتوانست بازی را مطابق انتظار شروع کند.

چلسی که برتری محسوسی داشت، دقیقه 10 چیزی تا زدن گل نخست فاصله نداشت اما سیو استثنایی تیبو کورتوا مانع شد.

ضربه تیمو ورنر آلمانی را تیبو کورتوا از چند قدمی با پا دور کرد تا بازی بدون گل دنبال شود.

 

 

1595728

 

 

کورتوا 4 دقیقه بعد دروازه اش را باز شده دید ولی چلسی در نهایت نتوانست بیش از یک بار گلزنی کند و کریم بنزما هم دقیقه 29 بازی را به تساوی کشاند.

 

گلر بلژیکی در پایان بازی و در مورد مهار توپ ورنر گفت:« سیو بسیار خوب و بزرگی بود. البته فکر می کردم کلین شیت کنم ولی چلسی خیلی زیاد در شروع بازی حمله می کرد و به گل رسیدنش به نوعی اجتناب ناپذیر بود. در مقطع بدی از بازی گل خوردیم ولی خوشحالم که توانستیم بلند شده و جبران کنیم. نیمه دوم تحت کنترل ما بود و هرچند معتقدم نتیجه 1-1 رضایت بخش نیست ولی فکر می کنم انصاف رعایت شد.»

 

 

1595739

 

 

کورتوا ادامه داد:« در شروع بازی جدیت و پرس چلسی عجیب و غریب بود و باعث مختل شدن برنامه های ما شدند. چلسی همه توانش را در زمین گذاشت و در 30 دقیقه اول واقعا بهتر بودند. حالا و با تساوی 1-1 بازی رفت، بازی برگشت یک فینال خواهد بود و بعید است بازی بدون گل تمام شود. زیدان این بازی را آنالیز خواهد کرد و با آمادگی ذهنی بیشتری پای به بازی برگشت خواهیم گذاشت.»

 

دیدگاه‌ها