کد خبر : 1752202 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 16:57 | 94.4K بازدید | 12 دیدگاه

راهکار جالب مجیدی برای استراحت بازیکنانش!

سرمربی استقلال برای حفظ بازیکنانش مجبور است همه تعویض های خود را استفاده کند.

راهکار جالب مجیدی برای استراحت بازیکنانش!

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان فوتبال ایران تا اینجای رقابت های لیگ قهرمانان در طول 12 روز 5 مسابقه انجام دادند که نشان می‌دهد بین هر بازی کمتر از 3 روز استراحت داشته اند. این در شرایطی است که استقلالی ها تاکنون در لیگ داخلی ایران چنین شرایطی را تجربه نکردند و همین موضوع در جریان بازی با الاهلی کاملا مشخص بود.


ستاره های استقلال که شروعی طوفانی در مسابقات دور گروهی آسیا داشتند، از نظر قوای جسمانی رفته رفته تحلیل رفته اند و در مصاف امشب با الاهلی می شد متوجه شد ‌آنها نمی توانند کیفیت قبلی خود را به نمایش بگذارند.بعد از پایان بازی استقلال و الاهلی نیز فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به خستگی شدید بازیکنانش اشاره داشت. مهدی قایدی و وریا غفوری دو ستاره آبی ها نیز در گفت و گوهای خود در این خصوص اظهارنظر کردند.


در چنین شرایطی فرهاد مجیدی برای آنکه بازیکنانش را در آستانه دیدار با الشرطه حفظ کند، شب گذشته اقدام جالبی انجام داد. او علاوه بر اینکه نسبت به مسابقات گذشته به یکی دو ستاره تیمش استراحت داده بود، سعی کرد با تعویض های خودش نفرات را برای بازی با الشرطه حفظ کند تا مبادا مصدومیتی پیش بیاید.


در این شرایط آبی های پایتخت جمعه شب و با کمتر از 72 ساعت استراحت باید در حساس ترین بازی خود مقابل الشرطه عراق به میدان بروند. طرفداران استقلال امیدوارند خستگی بازیکنان در مصاف آخر گروه سوم لیگ قهرمانان دردسرساز نشود تا تیم شان بتواندجشن صعود به دور بعدی را از گروه سخت غرب آسیا بگیرد.


باید منتظر ماند ودید فرهاد مجیدی در بازی جمعه شب از چه ترکیبی مقابل نماینده عراق استفاده خواهد کرد.


گفتنی است؛ دیدار استقلال و الشرطه ساعت 22:15 جمعه در ورزشگاه ملک عبدالله جده برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها