کد خبر : 1752222 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 18:03 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

چهره جدید مربی ماجراجو (عکس)

مهدی پاشازاده که به تازگی هدایت چوکا تلاش را برعهده گرفته است، در اولین گام به یک پیروزی شیرین دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی پاشازاده همچون فصل گذشته، وضعیت جالب توجهی را در هدایت تیم هایش سپری می کند. مدافع سابق تیم ملی و استقلال فصل گذشته فوتبالی را ابتدا از لیگ دوم و هدایت شهرداری ماهشهر آغاز کرد و سپس در دسته یک هدایت سپیدرود را برعهده گرفت و در ادامه به لیگ برتر رفت و مربی شاهین بوشهر شد.


این اتفاق در این فصل نیز برای مهدی پاشا رخ داد. او در ابتدای فصل هدایت پاس همدان در دسته دوم را برعهده گرفت و پس از جدایی از این تیم به لیگ برتر آمد و در سه بازی سرمربی ماشین سازی شد اما پس از یک تساوی و 2 شکست، از هدایت این تیم کناره گیری کرد.


پاشازاده حالا در جدیدتری انتخاب خود راهی تالش شده است تا به عنوان جانشین علی لطیفی هدایت چوکا را برعهده بگیرد. او در اولین گام موفق شد از سد رایکای بابل بگذرد و 3 امتیاز شیرین کسب کند تا تیمش در رتبه شانزدهم باقی بماند و اختلافش را با تیم های رقیب کاهش دهد و به بقا در دسته اول امیدوار بماند.


پاشازاده در این بازی با ظاهر جدیدی روی نیمکت تالشی ها حاضر شد. سرمربی چوکا با این شمایل و عینک بر چشم به دقت کار شاگردانش را زیر نظر داشت و باید دید پاشازاده در ششمین تیمش طی دو فصل گذشته، چه نتایجی کسب می کند.

 

1595981

دیدگاه‌ها