کد خبر : 1752228 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 18:04 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت طلایی منشا برای جا نماندن از گل گهر (عکس)

مهاجم تیم گل گهر سیرجان در بازی فردا مقابل پارس جنوبی جم فرصت خوبی برای بازگشت به روزهای خوبش دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم گل گهر سیرجان بعد از کسب سه پیروزی متوالی در لیگ برتر، فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف پارس جنوبی جم خواهد رفت. گل گهر که لیگ بیستم را با گل های گادوین منشا، توفانی آغاز کرد، این روزها در شرایطی به اوج بازگشته که این بازیکن مدت هاست از دوران خوبش به دور است.

 

منشا با به ثمر رساندن 9 گل در 7 بازی ابتدایی در نقش شماره یک سیرجانی ها ظاهر شد. او در ادامه اما دچار افت فاحشی شد که همچنان ادامه دارد. او بعد از اینکه هفته هفتم را با 9 گل به پایان رساند تنها یک بار موفق به گلزنی شده است؛ منشا در این مدت 12 بازی انجام داده است.

 

با توجه به تداوم این روند، شاهد کم رنگ شدن حضور منشا در ترکیب گل گهر بودیم. این شرایط همزمان شد با اوج گیری دوباره یونس شاکری و اضافه شدن مرتضی تبریزی به خط حمله سیرجانی ها تا به این ترتیب خلا مهاجم گلزن تیم پر شود. منشا طی 6 بازی اخیر تنها در یک بازی در ترکیب اصلی حضور داشت و طی 3 بازی اخیر هم در دقایق پایانی نیمه دوم (75 به بعد) وارد زمین شده است.

 

بازی فردا مقابل پارس جنوبی جم در جام حذفی می تواند یک فرصت طلایی برای گادوین منشا باشد. او این فرصت را دارد که با گلزنی و درخشش در بازی فردا، بار دیگر جایگاه خود در خط حمله را پس گرفته و از روند صعودی گل گهر که طی هفته های اخیر شاهدش بودیم جا نماند.

 

1595987

دیدگاه‌ها