کد خبر : 1752252 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 20:28 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

خطر اخراج از میلان بیخ گوش استفانو پیولی

رسانه‌های ایتالیایی از اخراج احتمالی استفانو پیولی در پایان فصل در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط میلان پرده برداشتند.

خطر اخراج از میلان بیخ گوش استفانو پیولی

به گزارش "ورزش سه"، میلان در حال حاضر با تیم های یوونتوس و ناپولی هم امتیاز است اما به دلیل تفاضل گل کمتر از آنها در جمع چهار تیم برتر جدول سری آ حضور ندارند. در همین راستا کوریره دلو اسپورت و کالچیو مرکاتو مدعی شدند که اگر میلان نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، به احتمال فراوان استفانو پیولی در پایان فصل از هدایت روسونری برکنار خواهد شد.

 

 

1595457

 

 

میلان در زمستان به عنوان تیم صدرنشین رقابت های سری آ شناخته می‌شد اما اگر آنها نهایتاً نتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند به اولین تیمی در تاریخ این مسابقات تبدیل خواهند شد که از رتبه اول تا پنجم سقوط کرده اند.

 

شایعه برکناری احتمالی استفانو پیولی در پایان فصل در حالی مطرح شده که این سرمربی اخیراً قرارداد خود را تا سال 2022 با میلان تمدید کرده بود اما پنج بازی پایانی سری آ در تعیین سرنوشت او تاثیر بسزایی ایفا خواهد کرد.

 

 

1595452

 

 

همچنین کالچیو مرکاتو مدعی شده که ایوان یوریچ، سرمربی موفق ورونا، یکی از گزینه‌های میلان در صورت اخراج استفانو پیولی محسوب می‌شود. همچنین ماسیمیلیانو آلگری دیگر گزینه روسونری به حساب می‌آید که البته گفته می‌شود او به نیمکت یوونتوس بسیار نزدیک شده است.

دیدگاه‌ها