کد خبر : 1752660 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 22:29 | 32.5K بازدید | 5 دیدگاه

دبل قهرمانی تنها شانس سرمربی هلندی؛

در صورت از دست رفتن قهرمانی؛ ژاوی جانشین کومان

بارسلونا از ژاوی، اسطوره این باشگاه، خواسته است تا قراردادش با السد را تمدید نکند و منتظر اتفاقات آخر فصل بماند.

در صورت از دست رفتن قهرمانی؛ ژاوی جانشین کومان

به گزارش "ورزش سه"، ادامه حضور رونالد کومان در بارسلونا به هیچ وجه تضمین نشده است. رسانه های اسپانیایی گزارش کرده اند که خوان لاپورتا، رییس بارسا، تنها در صورت رسیدن به دومین عنوان قهرمانی در این فصل، سرمربی هلندی را روی نیمکت بارسا نگه خواهد داشت.

پس از شکست روز گذشته مقابل گرانادا، کاتالان ها دیگر راه سختی برای رسیدن به هدف تعیین شده توسط رییس جدید را پیش رو دارند. سرنوشت بارسلونا در کسب دومین قهرمانی فصل دیگر در دستان خودش نیست، قهرمانی که تنها راه نگه داشتن کومان روی نیمکت بلوگرانا است.

 

1596510

 

علاوه بر این طبق گزارش کواترو، لاپورتا قبلاً جانشین سر مربی هلندی را انتخاب کرده است. سرمربی مورد نظر رییس جدید بارسلونا ژاوی هرناندز است که مدیران بارسا قبلاً با او ارتباط تلفنی برقرار کرده اند و از او خواسته اند که قراردادش با تیم فعلی خود، السد قطر، را تمدید نکند.

بازیکن سابق بارسا پیشنهاد تمدید دو سال دیگر با تیم قطری را روی میز دارد، اما دراین قرارداد یک بند فسخ پیش از موعد در صورتی که از بارسلونا پیشنهادی داشته باشد، در نظر گرفته شده است.

 

1596715

 

بارسلونا شب گذشته در نوکمپ برابر گرانادا با شکست غیرمنتظره 2-1 رو به رو شد. در نتیجه این شکست، کاتالان ها که امید به صدرنشینی پس از پیروزی در این بازی را داشتند حالا قهرمانی‌شان وابسته به نتایجی است که دیگر رقبا می گیرند.

با این نتیجه اکنون نبرد بر سر کسب عنوان قهرمانی این فصل در لالیگا از هر زمان دیگری نزدیک تر شده است و چهار تیم صدرنشین را تنها سه امتیاز از هم جدا می کند.

در حال حاضر اتلتیکو مادرید با 73 امتیاز از 33 بازی صدرنشین است و رئال مادرید با 71 امتیاز، بارسلونا با 71 امتیاز و سویا با 70 امتیاز از همان تعداد بازی در تعقیب این تیم هستند.

 

 

دیدگاه‌ها