کد خبر : 1752672 | 10 اردیبهشت 1400 ساعت 23:15 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

دربی خوزستان برنده نداشت؛

فوتسال زنان: خیز سایپا به سوی جام قهرمانی

هفته نخست دور نهایی لیگ برتر فوتسال زنان امشب با برگزاری دو مسابقه پیگیری شد.

فوتسال زنان: خیز سایپا به سوی جام قهرمانی

به گزارش "ورزش سه" در مشهد، دو تیم مدعی و پرستاره هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپا تهران مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند، جدال جذاب و البته پرموقعیت برای هر دو تیم که در دقایق پایانی نیمه نخست نارنجی‌پوشان سایپا توسط شهین افلاکی توانستند به گل برسند و با پیروزی راهی رختکن شوند؛ با شروع نیمه دوم بازی جذاب‌تر از نیمه نخست شد.

 

با ادامه حملات سایپایی‌ها این تیم توسط نسرین قمی توانست به گل دوم برسد و تلاش شاگردان فاطمه شریف برای جبران شکست خانگی در دقایق پایانی با گلزنی مرضیه توفیقی نسب همراه شد اما آن‌ها نتوانستند کامبک بزنند؛ حتی در شرایطی که دقایق پایانی بازی با حضور سارا شیربیگی در خط دروازه و بازی پاورپلی دنبال شد اما دفاع منسجم سایپا اجازه گلزنی به حریف را نداد تا بازی با برتری خودروسازان به پایان برسد. درخشش زهرا لطف آبادی و فرزانه توسلی دو سنگربان تیم‌ها هم از اتفاقات مهم این بازی بود.

 

در دیگر بازی امشب هم دربی خوزستان میان ملی‌حفاری اهواز و پالایش نفت آبادان برگزار شد؛ بازی که دو نیمه متفاوت داشت و نیمه نخست آبادانی‌ها توانستند سبک بازی خود را به حریف دیکته کنند و دست پر میدان مسابقه را ترک کنند. شاگردان علوانی با درخشش فرشته خسروی و نسا احدی توانستند با برتری دو بر صفر راهی رختکن شوند تا در آستانه یک پیروزی بزرگ قرار گیرند.

 

اما با شروع نیمه دوم بازیکنان ملی‌حفاری توانستند به باز گردند و سحر پاپی و فاطمه خلج باعث به تساوی کشیده شدن بازی شدند و در نهایت کامبک ملی‌حفاری تکمیل نشد و در طرف مقابل پالایش نفت آبادان هم نتوانست پیروزی را مجددا به دست آورد تا تقسیم امتیازات در دربی خوزستان شکل گیرد و بازی با نتیجه دو بر دو خاتمه پیدا کند.

 

در حاشیه مصاف هیات فوتبال خراسان رضوی و سایپا تهران، دو بنر به احترام درگذشت مادر شهرزاد مظفر سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان و درگذشت فرزند مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم در سالن به نمایش در آمد.

 

نتایج هفته اول مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان:


هیات فوتبال خراسان رضوی 1 - 2 سایپا تهران
ملی‌حفاری اهواز 2 - 2 پالایش نفت آبادان

دیدگاه‌ها