کد خبر : 1753362 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 18:26 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش فونسکا به قطع همکاری با رم در پایان فصل

پائولو فونسکا، سرمربی کنونی رم، می گوید که تمام تلاش خود را در این تیم انجام داده است.

واکنش فونسکا به قطع همکاری با رم در پایان فصل

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رم در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ اروپا با نتیجه تحقیر آمیز 6-2 از منچستریونایتد شکست خورد و از طرف دیگر در رتبه هفتم سری آ قرار دارد، این باشگاه ساعاتی پیش تایید کرد که پائولو فونسکا فصل آینده هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت. همچنین دقایقی پیش باشگاه ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

 

بعد از قطعی شدن این تصمیم، پائولو فونسکا گفت: "در این دو سال ما فراز و نشیب هایی را تجربه کرده ایم. اما من همیشه بهترین تلاش خود را برای این باشگاه و این شهر کرده ام؛ جایی که ​​استقبال خوبی از من کرده است. من می خواهم از همه هواداران رم، افرادی که در کنار ما کار می کنند، کسانی که در این مسیر ما را حمایت کرده‌اند، به ویژه از دن و رایان فریدکین به خاطر حمایت مداوم شان تشکر کنم. برای آنها و این باشگاه بهترین‌ها را آرزو دارم.

 

 

1597849

 

 

ما هنوز بازی های بسیار زیادی در این فصل برای پیروزی پیش رو داریم. همچنین مثل همیشه بهترین تلاش خود را انجام خواهیم داد. تشکر از رم."

 

گفتنی است پائولو فونسکا در جولای سال 2019 هدایت باشگاه رم را بر عهده گرفت و از آن زمان تا به حال تلاش کرده تا این تیم را در جمع چهار تیم بالای سری آ قرار دهد. او همچنین توانست این باشگاه را به جمع چهار تیم پایانی رقابت‌های لیگ اروپای این فصل هدایت کند.

دیدگاه‌ها