کد خبر : 1753373 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 19:20 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم تاریخ سازی کنیم؛

کریستنسن: از کیفیت هازارد خبر داریم

آندرس کریستنسن، مدافع جوان چلسی از رویارویی با ادن هازارد رضایت دارد.

کریستنسن: از کیفیت هازارد خبر داریم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در دیدار رفت در استادیوم آلفردو دی استفانو موفق به کسب تساوی 1-1 برابر رئال مادرید شد و حالا آنها بخت اول صعود به فینال لیگ قهرمانان به شمار می آیند. آندرس کریستنسن، مدافع میانی چلسی در کنار توماس توخل در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شده و مدعی شد با حضور این سرمربی کیفیت چلسی در تمامی خطوط افزایش یافته است.

 

دیدار مقابل رئال مادرید: "این دیدار نه تنها برای من، بلکه برای کل باشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است. هیچ فشار اضافی روی خط دفاعی ما وارد نمی شود، ما فقط باید همان کاری را بکنیم که به طور معمول انجام می دهیم. البته ما می خواهیم فاتح سه گانه شده و قهرمان لیگ قهرمانان بشویم، زیرا این یک جام مهم است. وقتی در باشگاهی مانند چلسی بازی می کنید می خواهید نام خود را در تاریخ این تیم ثبت کنید.

 

1597927

 

نمی توان گفت زیر نظر توماس توخل فقط شرایط خط دفاعی تغییر کرده است. در همه مسابقات نه فقط خط دفاعی، بلکه کل تیم به دنبال پیشرفت هستند و ما می خواهیم رقیبی دشوار برای دیگر تیم‌ها باشیم. من همیشه سعی کردم از روی اشتباهاتم یاد گرفته و رشد کنم و ما اهداف زیادی داریم که برای رسیدن به آن مبارزه خواهیم کرد."

 

رویارویی با ادن هازارد: "همه در باشگاه چلسی به نیکی از ادن هازارد یاد می کنند و این تفکر تغییر نکرده است. همه ما از خصوصیات و توانایی های هازارد و آنچه او برای چلسی انجام داده آگاه هستیم. حضور هازارد در زمین همیشه باعث خوشحالی و رضایت دیگران می شود. من که مدت زیادی در این باشگاه بوده ام، در آن زمان شاهد رشد هازارد در تیم بوده و می دانم او این موضوع را به نسل بعدی انتقال داده است."

دیدگاه‌ها