کد خبر : 1753374 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 19:19 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

از تلویزیون اعلام کردند بازیکنان تیم ملی با هم ساخت و پاخت می کنند! 

ناگفته های تیم ملی سه گانه از بازی های آسیایی ژاپن

مربی تیم ملی سه گانه می گوید کسانی که از تیم ملی مغرضانه ترین انتقادات را می کنند همان هایی هستند که در دوره های قبل، تیم ملی را با صرف هزینه زیاد، حذف کردند.

ناگفته های تیم ملی سه گانه از بازی های آسیایی ژاپن 

به گزارش "ورزش سه"، پس از رقابت های آسیایی ورزشهای سه گانه و حضور تیم ملی ایران در این بازی ها با یکی از ملی پوشان سابق تیم ملی و عنوان دار در آسیا و یکی از مربیان فعلی تیم ملی، حسن بابایی، به صحبت پرداختیم. 

 


اصلی ترین عامل تمرینی را در اختیار نداشتیم
یکی از اتفاقات ناخوشایندی که قبل از حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های آسیایی پیش آمد مشکلاتی بود که به دلیل ویروس کرونا ایجاد شد. مشکلاتی مانند نبود استخر برای تمرین، ضربه بزرگی به تیم‌ملی وارد کرد و به نوعی تمامی تیم‌هایی که به نوعی با آب و استخر ارتباط داشتند را دچار چالش کرد اما با توجه به شرایط سختی که پیش آمد همه تلاشمان را کردیم که بتوانیم بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

 


ژاپنی ها مسیر را برای خودشان طراحی کردند
درباره برگزاری این دوره از رقابت ها در ژاپن هم شرایط خاصی وجود داشت، ژاپنی ها به نوعی می توان گفت مسیر را برای خود طراحی کرده بودند و همین هم کار را برای شرکت کننده ها سخت کرده بود. البته این را هم باید بگویم که آنها ورزشکاران فراوانی در این رشته داشتند که می توان آنها را جز بهترین‌های آسیا دانست، هر آنچه که هست شرایط برای حضور در این بازی ها از جهات مختلف سخت بود. 

 


انتقاد کنیم اما گذشته مان یادمان نرود
همانطور که گفتم شرایط وجود داشته که باعث شده تیم ملی نتایج فعلی را بگیرد، من فکر می کنم همه ما وقتی می خواهیم از چیزی انتقاد کنیم باید شرایط را در نظر بگیریم و منطقی برخورد کنیم نه اینکه هر چیزی به زبان بیاوریم بدون آنکه فکر کنیم در گذشته خودمان چه کرده ایم. 

 


کسی که انتقاد مغرضانه می کند فراموش کرده که خودش چه نتایجی گرفته 
پس از بازگشت از بازی های آسیایی متاسفانه دیده شد که خیلی ها کم لطف شدند و انتقادات عجیبی با حضور در برنامه ع در کارنامه او وجود دارد به سختی از تیم فعلی انتقاد کرد اما گویا خودش هم یادشان رفته که ایشان نیز با چهار ورزشکار با هزینه ارزی بسیار هنگفت  چه نتایج ناخوشایندی در بازی ها به دست آوردند و نتوانستند کاری از پیش ببرند. 

 


به شکست در ژاپن اعتراض می کنند اما گذشته خود را یادشان رفته
آقایی که سابقاً مربی تیم ملی بوده می گوید حضور در این بازی ها قدمی رو به عقب بود و یادش نمی آید که در سال ۲۰۱۵ یا ٢٠١۶ به همراه تیم ملی در رومانی نتایج بدی گرفت و تیم ایران به راحتی در آن می حذف شد. حالا شما این را تصور کنید که حضور تیم ملی در این بازی ها از نظر ایشان قدم رو به عقب بوده و حذف از بازی ها، گران تمام شده است در حالیکه شاید بد نباشد هر از گاهی خودمان به یاد گذشته مان بیفتیم و برای خودمان تکرار کنیم که چطور با هزینه های گزاف تیم ملی را در سوی نگه داشتیم. 

 


بعضی نام مسابقه را می شنوند یاد مسافرت می افتند 
دوستانی که وقتی اسم مسابقه می آید به یاد سفر کردن می افتند، کمی جانب انصاف را رعایت کنند. افرادی که این روزها تبدیل شدند به جنگجو برای منافع تیم ملی، ای کاش در هر دوره ای به نتایج تیم ملی دقت کنند. اگر نتیجه بد بوده بیایند و منطقی در این باره بحث کنند نه اینکه برای تسویه حساب، علیه تیم ملی موج راه بیندازند. جالب است این را بگویم که از همین هایی که الان برای تیم ملی شمشیر را از رو بستند، درخواست کمک و برنامه کرده ودیم اما دریغ از حتی یک خط برنامه؟! 

 


از تریبون تلویزیون می گویند بازیکن تیم ملی ساخت و پاخت می کنند! 
یکی از دوستانی که این رشته را وارد ایران کرده و من هم بابت این کار دست ایشان را می بوسم، در رسانه ملی می گوید بازیکنان تیم ملی شیاد شدند و خودشان انتخاب می کنند چه بازیکنی به تیم ملی دعوت شود؟! این چه حرفیست؟ اصلا چرا جایی رسمی مانند تلویزیون بیاید و تریبون بدهد دست کسانی که این حرف های ناموثق و عجیب را به مردم بگوید! این حرف که بازیکنان تیم ملی ساخت و پاخت می کنند، چقدر درست است که مردم از رسانه ملی آن را بشنوند؟

 


ابتدا می گویند خانواده اما دور که می شوند شروع می کنند به انتقادات مغرضانه
اینکه مشکلی به وجود می آید و ما می گوییم این موضوعات خانوادگی است و خودمان باید با جامعه ورزش سه گانه آن را حل کنیم برخی می گویند چون داخل این سیستم هستیم از لفظ خانوادگی استفاده می کنیم، این در حالیست که ما بارها و بارها دیده ایم که این سیاست همین دوستان است که تا از تیم ملی دور می شوند شروع می کنند به جبهه گیری و نزذیک می شوند دم از خانواده بودن می زنند.

 

دیدگاه‌ها