کد خبر : 1753445 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:35 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

استعفای دبیرکل فدراسیون بسکتبال تایید شد

فدراسیون بسکتبال با انتشار اطلاعیه ای خبر استعفای شبنم کلاهی از دبیرکلی را تایید کرد.

استعفای دبیرکل فدراسیون بسکتبال تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر رسانه ها خبر استعفای شبنم کلاهی، دبیرکل فدراسیون بسکتبال را منتشر کردند، در حالی که این خبر از سوی فدراسیون به صورت رسمی اعلام نشده بود.


در این میان برخی اختلافات گسترده بین کلاهی و طباطبایی رییس فدراسیون را دلیل استعفای دبیر فدراسیون بسکتبال دانستند، اما امروز فدراسیون با انتشار اطلاعیه ای ضمن تایید استعفای کلاهی، توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد. 


"در پی برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر اخراج دبیر کل فدراسیون بسکتبال به استحضار می‌رساند که اخراج ایشان به هیچ وجه صحت ندارد. سرکار خانم شبنم کلاهی اوایل هفته جاری به دلیل مشکلات شخصی از سمت خود استعفا داده‌اند که این موضوع توسط ریاست محترم فدراسیون بسکتبال در حال بررسی است و نتیجه آن طی هفته آینده در اختیار عموم و اصحاب محترم رسانه قرار خواهد گرفت.


لازم به ذکر است بر خلاف مطالب کذب منتشر شده در برخی از رسانه‌ها، مسعود عماری دبیر کل قبلی این فدراسیون اخراج نشده بودند بلکه با توجه به قانون‌ منع به کارگیری بازنشستگان‌، با پایان دوران خدمت رسمی و تمکین به قانون جاری کشور  به افتخار بازنشستگی نائل شدند و‌ از سمت خود کناره گیری کردند."

دیدگاه‌ها