کد خبر : 1753693 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 16:01 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

هوادار در فکر صعود، چوکا در تلاش برای فرار از سقوط؛

عنایتی-پاشازاده؛ دوئل تمام آبی برای صعود و بقا!

دو بازیکن سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران فردا در قامت دو سرمربی تیم‌هایشان را در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران مقابل هم به میدان می‎فرستند.

عنایتی-پاشازاده؛ دوئل تمام آبی برای صعود و بقا!

به گزارش ورزش سه" عصر فردا هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال ایران با برگزاری دو مسابقه آغاز خواهد شد که در یکی از دوئل‌های حساس هفته، تیم‌های هوادار تهران و چوکا تالش مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند؛ شاگردان رضا عنایتی پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، هفته گذشته برد ارزشمند و 6 امتیازی مقابل بادران در یک دوئل جنجالی به دست آوردند و در مقابل چوکا تالش اولین پیروزی خود را با هدایت مهدی پاشازاده به دست آورد.

 

دو بازیکن سابق استقلال در حالی در جدال فردا تیم‌هایشان را هدایت می‌کنند که ماموریتی متفاوت دارند؛ هوادار با رضا عنایتی در سودای رسیدن به لیگ برتر است و چوکا تالش با هدایت مهدی پاشازاده به دنبال فرار از منطقه قرمز جدول و این انگیزه دو تیم باعث حساسیت دوچندان دیدار فردا شده است.

 

البته رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران به دلیل اخراج در دیدار گذشته مقابل بادران، فردا از کنار زمین نمی‌تواند تیمش را هدایت کند؛ بنفش‌پوشان تهرانی این فرصت را دارند تا با پیروزی مقابل چوکا تا جایگاه سوم جدول صعود کنند و در طرف مقابل، چوکا می‌تواند با شکست هوادار از منطقه قرمز جدول فرار کند.

 

این مسابقه از ساعت 20:30 فردا (جمعه) به میزبانی ورزشگاه غدیر تهران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها