کد خبر : 1753998 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:20 | 17.4K بازدید | 3 دیدگاه

فصل برای شماره 4 تمام شد

کابوس تکراری کاپیتان؛ سرخیو راموس مصدوم شد

باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش خبر از مصدومیت سرخیو راموس داد.

 کابوس تکراری کاپیتان؛ سرخیو راموس مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید خود را برای بازی کلیدی و حساس برابر سویا مهیا می کند. دیداری که فردا شب در ورزشگاه دی استفانو برگزار خواهد شد. رئال برای این بازی سرخیو راموس را در اختیار نخواهد داشت و کاپیتان به دلیل مصدومیت مجدد، بازی برابر باشگاه سابقش را از دست خواهد داد.

 

 

1598405

 

 

راموس که فصل جاری همواره درگیر مصدومیت ها بوده، پس از بیش از یک ماه غیبت توانسته بود چهارشنبه شب برابر چلسی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان به میدان برود و 90 دقیقه نیز در زمین بود که بسیار هم تحت انتقاد قرار گرفت. او در تمرین دو روز گذشته رئال غایب بود و امروز اعلام شد که از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت عضلانی شده و مدتی دیگر از میادین به دور خواهد ماند.

 

راموس که یورو 2020 را نیز پیش رو دارد و هنوز با رئال تمدید نکرده، سعی دارد بسیار محتاط عمل کند و مصدومیتش شدت پیدا نکند. کادر فنی رئال نیز ترجیح داد امروز روی او ریسک نکند.

 

 

1598986

 

 

زیدان اما فده والورده و وینیسیوس را امروز در تمرین داشت و هر دو مهیای بازی برابر سویا هستند. با مصدومیت رافا واران و سرخیو راموس، رئال اکنون تنها ناچو و ادر میلیتائو را برای دفاع میانی در اختیار دارد. فرلاند مندی دفاع چپ خواهد بود و باید دید زیدان برای دفاع راست از آلوارو اودریسوولا استفاده می کند یا فده والورده.

دیدگاه‌ها