کد خبر : 1754014 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:27 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

مهم نیست رئال به چلسی باخته

لوپتگی: زیدان بهترین مربی ممکن برای رئال است

در روز هایی که گمانه زنی های مختلفی در مورد آینده زین الدین زیدان در رئال می شود، جولن لوپتگی به ستایش از او پرداخت.

لوپتگی: زیدان بهترین مربی ممکن برای رئال است

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در ورزشگاه دی استفانو، سویا میهمان رئال مادرید خواهد بود. سویا پس از شکست غیرمنتظره خانگی از بیلبائو تقریبا از کورس قهرمانی لالیگا بازماند ولی فردا قطعا حریف خطرناکی برای رئال مادرید است.

رئال پس از حذف از لیگ قهرمانان به دست چلسی روحیه خوبی ندارد با این حال در صورت برتری بر سویا شانسش برای فتح لالیگا مضاعف خواهد شد.

 

 

1599008

 

 

جولن لوپتگی سرمربی سویا در مورد بازی گفت:« روحیه رئال پایین است؟ فکر نمی کنم شکست از چلسی روی بازی فردا تاثیرگذار باشد. ما برابر رئال مادرید تیمی که مدعی قهرمانی لالیگاست، بازی داریم و معتقدم بهترین بازی شان را ارائه خواهند داد. رئال تیمی بسیار بزرگ با بازیکنان باکیفیت و یک مربی بزرگ است.»

 

هدف سویا:« ما برای این بازی هیجان زده ایم و انگیزه تیم را بالا می بینم. ما هم بازی قبلی مان را باخته ایم. برخی مواقع پس از یک شکست به بازی بعدی می رسید و برعکس؛ ولی می دانیم که می توانیم بهتر از اینها کار کنیم و در فصلی که مشکلات متعددی داشتیم، پایانی خوش رقم بزنیم. هدف ما گذر از سد رئال مادرید است و امیدوارم بتوانیم رتبه ای بهتر از چهارمی کسب کنیم.»

 

 

1595787

 

 

انتقادات از زیدان:« چیز زیادی برای گفتن ندارم. آمار و ارقام زیدان در رئال به خوبی گویای همه چیز هستند. تردید به توانایی های زیدان بیهوده است. او بهترین مربی ممکن برای رئال است و شایسته هر تعریف و تمجیدی.»

 

دیدگاه‌ها