کد خبر : 1754600 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 19:24 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل تراکتور و پدیده به دنبال برد هستیم؛

ایرانپوریان: در جام حذفی موفقیت بزرگ را دنبال می‌کنیم

محمد ایرانپوریان می‌گوید که الومینیوم تمرینات روز دنیا را دارد و کادرفنی ۱۶ ساعت برای این تیم وقت می‌گذارد.

ایرانپوریان: در جام حذفی موفقیت بزرگ را دنبال می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، محمد ایرانپوریان بازیکن باتجربه آلومینیوم در خصوص بازی با صنعت نفت گفت: بازی خیلی سختی داشتیم و باتوجه به شرایط آب و هوایی که کاملا به ضررمان بود و اینکه نفتی‌ها زخم خورده از بازی‌های قبلی، به دنبال جبران بودند پا به زمین گذاشتیم و نمایش حساب شده‌ای ارائه کردیم و نیمه اول به گل رسیدیم و در نیمه دوم یا دستورات کادرفنی توانستیم از گل دفاع کنیم و می‌توانستیم در موقعیت‌های خوبمان، اختلاف را بیشتر کنیم. اما به هر حال این اتفاق نیفتاد و با همین یک گل پیروز میدان شدیم و سه امتیاز حساس به دست آوردیم. به این برد احتیاج داشتیم چون شرایط تیم را بهبود بخشید و مطمئنا در ادامه راه، این برد به ما کمک می‌کند.

 

وی که در پست غیرتخصصی به میدان رفت و نمایش عالی داشت، افزود: من قبلاً هم دو سال در پست هافبک دفاعی کار کرده بودم و تجربه کار در این پست را داشتم. با درخواست آقای منصوریان و باتوجه به غیبت بازیکنان کرونایی، در پست هافبک دفاعی به میدان رفتم. خداراشکر کادرفنی از من راضی بود و از این بابت خیلی خوشحالم که جواب اعتماد آقای منصوریان و دستیارانش را دادم.

 

ایرانپوریان درباره شرایط فنی تیمش گفت: خداراشکر بعد از ورود آقای منصوریان شرایط خوبی داریم و از شش بازی ۱۲ امتیاز کسب کردیم. ما فقط دو گل از روی نقطه پنالتی خوردیم که این سازماندهی دفاعی خوب ما را نشان می‌دهد. این اثر حضور آقای منصوریان است چون ایشان ۱۶ ساعت روی تمرینات ما مطالعه دارند و وقت میگذارند. ما تمرینات به روز دنیا را انجام میدهیم و هرروز منتظریم یک ویدیو از تمرینات تیم های اروپایی ببینیم. ما طبق فوتبال روز دنیا جلو می‌رویم و آقای منصوریان هم در این مدت تمرینات زیادی از منچسترسیتی، بایرن مونیخ، لیورپول و رئال به نمایش گذاشته و این نشان می‌دهد ما به دنبال پیشرفت هستیم.

 

بازیکن باتجربه آلومینیوم در خصوص بازی با پدیده عنوان کرد: برد با صنعت نفت را فراموش کردیم و حالا به دو بازی بعدی فکر می‌کنیم که یکی برابر شهرخودرو و دیگری مقابل آلومینیوم است. سه امتیاز شهرخودرو را برای صعود در جدول مسابقات نیاز داریم و می‌خواهیم با خیال راحت و رتبه خوب به تعطیلات برویم. جام حذفی را هم برای رسیدن به یک موفقیت بزرگ جدی گرفتیم و مطمئن باشید هدفی جز برد تراکتور نداریم. تمرکز اول ما روی پدیده و دوم برای تراکتور است و مطمئن باشید با تصمیمات کادرفنی به نتایج خوبی مقابل این دو تیم قدرتمند خواهیم رسید

دیدگاه‌ها