کد خبر : 1755046 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 01:12 | 27.7K بازدید | 2 دیدگاه

اینتر 3 - 1 رم؛ طلسم کونته بالاخره شکست

اینتر موفق شد در خانه خود با نتیجه 1-3 رم را مغلوب بکند.

اینتر 3 - 1 رم؛ طلسم کونته بالاخره شکست

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته از زمان قبول هدایت اینتر از 22 تیم حاصر لیگ ایتالیا در این دو فصل فقط قادر به شکست رم نشده بود که امشب این اتفاق رخ داد و نراتزوری 1-3 برابر این تیم پیروز شد.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 به گل اول دست یافت. پاس رو به بیرون متئو دارمیان در مرکز محوطه به مارسلو بروزوویچ رسید و او با ضربه ای دقیق موفق به زدن گل اول شد.

 

دقایقی بعد لورنزو پلگرینی روی پاس هنریک میخیتاریان و با ضربه ای زمینی از درون محوطه دروازه اینتر را تهدید کرد، اما ضربه زمینی این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 20 اینتر به گل دوم هم دست یافت. این بار روملو لوکاکو با حرکت در محوطه و پاس عرضی ماتیاس وسینو را صاحب کرد و او با ضربه دقیق و پای راست خود زننده گل دوم نراتزوری لقب گرفت.

 

1600803

 

1600804

 

رم در صدد جبران برآمد و دقایقی یعد به گل رسید. پاس ادین ژکو درون محوطه به میخیتاریان رسید و او با ضربه ای دقیق رادو را مغلوب کرده و دروازه اینتر را باز کرد.

 

در ادامه ماتیاس وسینو در مقابل دروازه رم و در فاصله ای نزدیک فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما ضربه او توسط دروازه بان حریف مهار شد تا اینتر با برتری 1-2 راهی رختکن شود.

 

رم در نیمه دوم رد تلاش برای زدن گل تساوی بود و در دقیقه 57 کارسدروپ فرصت خوبی برای باز کردن دروازه اینتر داشت، اما ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه رادو برخورد کرد.

 

در دقیقه 70 و روی پاس ادین ژکو بود که رم صاحب موقعیت برای زدن گل تساوی شد، اما ضربه میخیتاریان در اختیار رادو قرار گرفت و این فرصت از دست داد.

 

اما در اوقات اضافی اشرف حکیمی با پاس فوق العاده خود روملو لوکاکو را در مقابل دروازه خالی صاحب فرصت کرد و او نیز موفق به گلزنی شد تا اینتر 1-3 رم را مغلوب بکند.

دیدگاه‌ها