کد خبر : 1755197 | 23 اردیبهشت 1400 ساعت 21:57 | 16K بازدید | 5 دیدگاه

در ادامه اعتراضات به حضور گلیزرها؛

هواداران یونایتد راه اتوبوس لیورپول را بستند!

پس از لغو دیدار منچستریونایتد و لیورپول در پی اعتراضات گسترده هواداران شیاطین سرخ و تسخیر اولدترافورد، قرار است امشب دیدار این دو تیم برگزار شود.

هواداران یونایتد راه اتوبوس لیورپول را بستند!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امشب در اولدترافورد میزبان لیورپول است. این دیدار پس از اینکه به دلیل هجوم هواداران معترض شیاطین سرخ به اولدترافورد در تاریخ از پیش برنامه ریزی شده برگزار نشد، قرار است که امشب بالاخره برگزار شود. اما هواداران منچستریونایتد بار دیگر مشکل آفرین شده اند.

هواداران معترض یونایتد راه اتوبوس تیم لیورپول را که راهی اولدترافورد بود بسته اند و به نظر می رسد که معترضان قصد دارند برای دومین بار مانع از برگزاری این مسابقه شوند.

 

1601102

 

قرمزها قرار بود درتاریخ دوم ماه می میهمان منچستریونایتد در اولدترافورد باشند اما تظاهرات گسترده هواداران باشگاه یونایتد که خواهان رفتن خانواده گلیزر ، مالکان باشگاه، بودند و کشیده شدن تظاهرات به ورزشگاه اولدترافورد، باعث شد تا این دیدار لغو شود.

در این میان بازیکنان هر دو تیم منچستریونایتد و لیورپول در هتل های خود منتظر بودند تا ببیند اوضاع چطور پیش خواهد رفت و هواداران معترض اطراف هر دو هتل نیز تجمع کرده بودند.

امروز اما برای پیشگیری از تکرار اتفاقی مشابه، بسیاری از بازیکنان منچستریونایتد شش ساعت قبل از شروع بازی در اولدترافورد حاضر شدند و بر خلاف همیشه که همگی با هم از هتل لوری به سمت ورزشگاه حرکت می کردند!

 

1601105

 

با این تدابیر باز هم تصاویری از اتوبوس لیورپول منتشر شده که معترضان راه آن را با پارک کردن ماشین های خود در مسیر، بسته اند. معترضان همچنین لاستیک های اتوبوس را نیز پنچر کرده اند. البته هنوز مشخص نیست که این اتوبوبس حامل بازیکنان لیورپول است یا آن را برای فریب هواداران راهی اولدترافورد کرده اند و لیورپولی ها به طریقی دیگر خود را به ورزشگاه خواهند رساند.

 

1601103

 

گزارش شده که پلیس در حال حاضر معترضان را پراکنده کرده و اتوبوس به راه خود به سمت اولدترافورد ادامه داده است.

 

1601104

 

پلیس در بیرون اولدترافورد و خیابان های منتهی به ورزشگاه نیز به حالت آماده باش درآمده است.

 

دیدگاه‌ها