کد خبر : 1755250 | 24 اردیبهشت 1400 ساعت 01:48 | 27.9K بازدید | 9 دیدگاه

این یک سوپرگیم بود

یونایتد 2-4 لیورپول؛ خوشگذرانی کلوپ در اولدترافورد

لیورپول در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 4-2 منچستریونایتد را شکست بدهد.

یونایتد 2-4 لیورپول؛ خوشگذرانی کلوپ در اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که سخت به دنبال کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند، در دیدار امشب توانستند در الدترافورد مقابل شیاطین سرخ به یک پیروزی پرگل برسند و امیدهای شان برای رسیدن به رقابت های فصل لیگ قهرمانان را افزایش بدهند.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد اما این ادینسون کاوانی بود که می توانست در دقیقه 5 روی اشتباه آلیسون، گل اول بازی را به ثمر برساند ولی ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 10 منچستریونایتد به گل رسید. روی یک حرکت از سمت راست بود که برونو فرناندز با پاس ون بیساکا درون محوطه جریمه لیورپول صاحب موقعیت شد و ضربه نه چندان محکم او با دخالت فیلیس وارد دروازه لیورپول شد.

 

1601195

 

بعد از این گل لیورپولی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 23، چیزی نمانده بود که دیوگو ژوتا کار را به تساوی بکشد اما واکنش به موقع دین هندرسون دروازه منچستریونایتد را بسته نگه داشت.

حملات لیورپول ادامه داشت و در دقیقه 28، داور خطای اریک بایی روی فیلیپس را پنالتی تشخیص داد اما بعد از استفاده از VAR تصمیمش را تغییر داد.

در دقیقه 31، چیزی نمانده بود که منچستریونایتد به گل دوم برسد اما ضربه سر پل پوگبا از کنار دروازه به بیرون رفت.

در مقابل این لیورپول بود که در دقیقه 34 به گل تساوی رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ در رفت و برگشت با پاس فیلیپس به ژوتا رسید و او هم با یک ضربه پشت پا کار را تمام کرد.

 

1601196

 

در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان منچستریونایتد پیش کشیدند اما در آخرین ثانیه های این نیمه، این لیورپول بود که به گل برتری رسید. روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه یونایتد بود که ارسال ترنت الکساندر آرنولد روی تیر دوم به فیرمینو رسید و او هم با یک ضربه سر کار را تمام کرد.

 

1601197

 

نیمه دوم را لیورپول بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 به گل سوم رسید. شوت محکم الکساندر آرنولد را دین هندرسون ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را فیرمینو با یک شوت سرضرب تبدیل به گل سوم کرد.

برتری لیورپولی ها بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 59، روی همکاری صلاح و فیرمینو، توپ به ژوتا رسیدد و او ضربه او از فاصله ای نزدیک به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 68 این یونایتدها بودند که توانستند اختلاف را به حداقل کاهش بدهند. روی یک حمله سریع از بازیکنان منچستریونایتد بود که با پاس در عمق کاوانی، این راشفورد بود که با یک ضربه آرام کار را تمام کرد.

 

1601198

 

تنها سه دقیقه بعد بازیکنان منچستریونایتد می توانستند کار را به تساوی بکشند اما دو ضربه پیاپی گرین‌وود توسط فیلیپس و ویلیامز بلوکه شد تا برتری لیورپول حفظ شود.

در دقایق پایانی هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل های بعدی بودند تا اینکه در دقیقه 90، صلاح با زدن گل چهارم، برتری لیورپول را قطعی کرد. توپ ربایی کورتیس جونز و پاس در عمق او، صلاح را به هندرسون تک به تک کرد و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه یونایتد فرستاد تا لیورپول در خانه حریف به برتری 4-2 برسد.

 

1601199

 

دیدگاه‌ها