کد خبر : 1755619 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 13:05 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

پدراگ میاتوویچ:

نسبت به آینده هازارد خوش بین نیستم

پدراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید نیز به جمع منتقدان ادن هازارد اضافه شده است.

نسبت به آینده هازارد خوش بین نیستم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت تقریبا دو سال از انتقال گران قیمت ادن هازارد به رئال مادرید، این ستاره بلژیکی هنوز قادر به ارائه کسری از توانایی های خود نیز در تیم جدیدش نبوده است. همچنین رفتارها و حواشی ادن هازارد به خصوص بعد از شکست رئال مادرید در لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی انتقادات زیادی را برانگیخته است. حالا پدراگ میاتوویچ نیز به انتقاد از هازارد پرداخته و مدعی شد نسبت به آینده او خوش بین نیست.

 

پدراگ میاتوویچ گفت: "عملکرد ادن هازارد در ترکیب رئال مادرید من را ناراحت کرده و او قادر به نشان دادن تاثیر خاصی در ترکیب این تیم نیست. نمی دانم آیا ادن هازارد قادر به بازگشت به اوج و پیشرفت از نظر جسمانی است یا خیر، اما من در مورد آینده او خیلی خوش بین نیستم و این موضوع من را ناراحت می کند. همه ما می دانیم او وقتی در چلسی بازی می کرد قادر به ارائه چه نمایش های درخشانی بود.

 

1598596

 

زین الدین زیدان عملکرد واقع مثبتی داشته و شما برای فصل بعدی هنوز باید روی این تیم حساب کنید. رئال مادرید این هفته عملکرد درخشانی داشت و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

 

عملکرد میگوئل گوتیرس؟ او واقعا من را شگفت زده کرده است. شخصیت و کیفیت فراوانی از او در ترکیب رئال مادرید دیدم و من به گوتیرس امیدوار شدم."

دیدگاه‌ها