کد خبر : 1755712 | 25 اردیبهشت 1400 ساعت 20:10 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

این اینتر برابر یوونتوس پیروزی می خواهد (عکس)

اینتر با تمام قوا برابر یوونتوس به میدان آمده و به دنبال کسب پیروزی در برابر رقیب دیرینه است.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دو هفته قبل و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خود را در سری آ مسجل ساخته و به 9 سال سلطنت یوونتوس در لیگ ایتالیا پایان داد. گرچه در اوایل فصل به نظر می رسید تقابل یووه و اینتر در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل از اهمیت فراوانی برخوردار باشد، اما این دیدار حداقل برای نراتزوری که تشریفاتی شده است.

 

اما به نظر می رسد آنتونیو کونته این مسابقه را خیلی جدی گرفته و به دنبال برتری برابر تیم سابق خود است. یوونتوس رده پنجمی در صورت شکست برابر اینتر شانس زیادی برای رسیدن به لیگ قهرمانان نخواهد داشت و اینتر با قرار دادن تمام مهره های ثابت خود در ترکیب به دنبال رقم زدن همین اتفاق است.

 

در صورت عدم راهیابی به لیگ قهرمانان، ستاره های بزرگ کمتر تمایلی به انتقال به یوونتوس در تابستان نشان می دهند و شانس این تیم برای سرمایه گذاری نیز کاهش می یابد، پس افت یوونتوس می تواند کمک شایانی به اینتر برای تکرارعنوان قهرمانی در فصل بعد بکند. همچنین در آخرین دیدار دو تیم در کوپا ایتالیا درگیری لفظی شدیدی بین آندره آنیلی و آنتونیو کونته ایجاد شد و حالا سرمربی اینتر به دنبال انتقام از رئیس باشگاه یوونتوس است. کونته حتی یک بازیکن مهم خود را نیز نیمکت نشین نکرده تا نشان دهد برتری برابر یوونتوس علیرغم کسب عنوان قهرمانی برای او بسیار مهم است.

 

1602066

دیدگاه‌ها