کد خبر : 1755762 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 02:42 | 53.4K بازدید | 5 دیدگاه

علیرضا چندسانتری متر کم آورد؛

حسرت بزرگ جهانبخش برای اولین گل فصل

برایتون در حضور ۷۳ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل وستهم به تساوی رسید.

حسرت بزرگ جهانبخش برای اولین گل فصل

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برایتون که برای نخستین بار در این فصل و برای دومین بازی پیاپی در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه فالمر مقابل تیم رده ششمی وستهم قرار گرفت.

 

1602170

 

در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود و در نیمه دوم پیش می‌رفت، علیرضا جهانبخش به‌عنوان دومین  تعویضی تیمش در دقیقه ۷۳ از زمین بیرون رفت که حاصل کار او مقابل وستهم یک شوت خارج از چارچوب و یک دریبل موفق بود و ۳۳ پاس با دقت ۷۸ درصدی داشت.

 

پرسی تائو که جانشین جهانبخش شده بود، در دقیقه ۸۴ پاس گل داد و دنی ولبک دروازه وستهم را باز کرد، اما تنها سه دقیقه پس از آن بازی به تساوی کشیده شد.

 

1602168


جهانبخش در دقیقه ۵۶ در آستانه ثبت نخستین گل فصل بود که با بدشانسی شوت او از بالای دروازه وستهم به بیرون رفت تا او به این شکل حسرت بخورد

 

 

در نهایت برایتون در دیدار خانگی مقابل وستهم که برای کسب سهمیه اروپایی تلاش می‌کرد، به تساوی یک بر یک رضایت داد تا ۳۸ امتیازی و در جایگاه هفدهم جدول لیگ برتر انگلیس بماند؛ رتبه و امتیازی که منجر به سقوط آنها از لیگ جزیره نخواهد شد و بقای آنها قطعی است.

 

علیرضا جهانبخش در دیدار مقابل وستهم که هجدهمین بازی فصل او در لیگ برتر انگلیس بود، نتوانست آمار یک پاس گل یا گل او افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها