کد خبر : 1755834 | 26 اردیبهشت 1400 ساعت 13:37 | 19.2K بازدید | 2 دیدگاه

در جستجوی پیشرفت؛

حسرت برونو فرناندز: می‌خواهم با سر الکس صحبت کنم!

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، می گوید که این موضوع که از زمان حضور در اولدترافورد، هنوز با سر الکس فرگوسن، اسطوره شیاطین سرخ، صحبت نکرده است، از بزرگترین حسرت های او است.

حسرت برونو فرناندز: می‌خواهم با سر الکس صحبت کنم!

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز تایید کرده است که مشتاق شنیدن توصیه های الکس فرگوسن درباره اینکه چگونه می تواند سطح بازی خود را بالاتر ببرد، است.

ستاره پرتغالی از زمانی که در ژانویه سال 2020 به شیاطین سرخ اضافه شد، نقشی کلیدی در تیم اوله گنار سولسشر داشته است. نمایش درخشان فرناندز یکی از ستون های اصلی موفقیت یونایتد در رسیدن به رده دوم لیگ برتر و همچنین رسیدن به فینال لیگ اروپا بود.

اما او می گوید که دوست دارد با فرگوسن صحبتی درباره آنکه چطور می تواند به سطح بالاتری برسد، داشته باشد.

 

1568199

 

فرناندز در پاسخ به این سوال که آیا در این یک سال و نیم حضورش در منچستر با فرگوسن ملاقات کرده است، گفت: "تا اینجا این یکی از بزرگترین حسرت های من در این باشگاه بوده است.

من او را دیده ام اما هرگز شانس صحبت کردن با او، آنطور که دلم می خواهد، را نداشتم.

فکر می کنم هر کسی که منچستریونایتد را در گذشته دنبال کرده باشد، سر الکس را به یاد خواهد داشت. برای من که اینطور است. من از بچگی بازی های این باشگاه را تماشا می کردم، هوادار یونایتد بودم و پیشرفت تیم را دنبال می کردم.

دوست دارم که مکالمه ای با سر الکس داشته باشم و بفهمم که او درباره من چه فکر می کند و من چه چیزی را در بازی ام باید تغییر دهم و چگونه پیشرفت کنم تا باز هم بهتر شوم."

 

1602323

 

فرناندز همچنین در پاسخ به این سوال که دوست داشت چه ویژگی از هم تیمی هایش را خودش نیز داشته باشد، به استعداد مارکوس راشفورد در یک سوم پایانی حریف اشاره کرد.

 

فرناندز افزود: "فکر نمی کنم که من کندترین بازیکن جهان باشم، اما دوست داشتم که سرعت راشفورد را داشته باشم. صادقانه بگویم اگر سرعت او را داشتم توپ طلا را تا الان برده بودم. سرعتی که او دارد... خدای من... باورنکردنی است.

مدلی که او هست فوق العاده است و وقتی درباره سرعت حرف می زنم، موضوع دویدن باتوپ و بدون توپ است. توانایی و کیفیتی که او دارد، حرکاتی که دارد و چابکی او برای دور شدن از شرایط سخت باور نکردنی است. "

 

 

دیدگاه‌ها