کد خبر : 1756763 | 30 اردیبهشت 1400 ساعت 19:05 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

دومین سرزن برتر لالیگا؛

همه چیز درباره کیمیاگر لالیگا؛ آنته بودیمیر

آنته بودیمیر در این فصل نمایش درخشانی در اوساسونا داشته است اما درباره او چه می دانیم؟

همه چیز درباره کیمیاگر لالیگا؛ آنته بودیمیر

به گزارش "ورزش سه"، آنته بودیمیر، ستاره تیم ملی کرواسی، تابستان گذشته به صورت قرضی از مایورکا به اوساسونا پیوست. هشت گلی که او تا این مقطع از فصل برای اوساسونا به ثمر رسانده فاکتوری مهم در موفقیت های این تیم در این فصل بوده است. اوساسونا چند هفته قبل از به پایان رسیدن فصل توانست بقای خود در لالیگا را قطعی کند.

 

1603740

 

اما مواردی هست که شاید درباره این مهاجم 29 ساله ندانید؛

 

یک. آنته در سال 1991 در شهر زنیتسا واقع در بوسنی به دنیا آمد و در ولیکا گوریتسا واقع در حومه شهر زاگرب در کرواسی رشد کرد. او از شش سالگی به فوتبال علاقمند شد و در همین شهر بود که با بازی برای تیم محلی رادنیک ولیکا گوریتسا حرفه خود را به عنوان یک فوتبالیست آغاز کرد.

 

1603739

 

دو. آنته نخستین گل خود در لالیگا را برابر اتلتیکو مادرید برای اوساسونا به ثمر رساند. او در بیست دقیقه مانده به پایان بازی به زمین رفت و تنها هشت دقیقه بعد موفق به گلزنی شد. گل او برای موفقیت اوساسونا در این بازی کافی نبود و این تیم 3-1 برابر اتلتیکو شکست خود، اما آنته توانسته بود توانایی خود را ثابت کند.

 

1603738

 

سه. پنج گل از هشت گل او در این فصل (63 درصد) با ضربات سر به ثمر رسیده اند. این آمار او را به دومین سرزن برتر لالیگا تبدیل می کند؛ آنته تنها یک گل کمتر از کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، با ضربات سر به ثمر رسانده است.

 

1603735

 

چهار. آنته فوتبال حرفه ای خود را با تحصیل درآمیخته است. او در حال حاضر در حال تحصیل برای اخذ مدرک در علم اقتصاد است. آنته تحصیلات خود را در کرواسی و با تشویق خواهرانش آغاز کرده بود.

 

1603736

 

پنج. از القاب او "قوی زنیتسا" و "کیمیاگر" است. قو به ظرافت او در زمین و در حرکت با توپ اشاره دارد و همچنین فیزیک او؛ بلند و کشیده با قد 190 سانتیمتری و وزن 75 کیلویی. از سوی دیگر لقب کیمیاگر به غریزه گلزنی او و توانایی که آنته در باز کردن دروازه دارد اشاره می کند. این لقب را نخستین بار هواداران مایورکا به او دادند که از توانایی او برای تبدیل فوتبال به طلا و استعداد او در بیشترین استفاده از زمان بازی، شگفت زده شده بودند.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا


This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها