کد خبر : 1757221 | 02 خرداد 1400 ساعت 12:13 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

خط و نشان مس شهر بابک برای لیگ یک

سرمربی اسبق داماش در آستانه صعود به همراه مس شهربابک به لیگ دسته اول قرار دارد.

خط و نشان مس شهر بابک برای لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 6 هفته مانده به پایان لیگ دسته دوم در گروه دوم این رقابت‌ها، مس شهربابک موفق شده با اختلاف شش امتیازی از شانس بالایی برای صعود مستقیم به دسته بالاتر برخوردار شود.

 

شاگردان وحید رضایی که در دومین فصل از تلاش خود برای صعود به دسته بالاتر، اینبار در قامت مدعی شماره یک گروه دوم رقابت‌ها ظاهر شده‌اند، روز گذشته در جدال با نفت امیدیه به عنوان مدعی دیگر این گروه با تساوی به کار خود خاتمه دادند تا فاصله شش امتیازی در صدر جدول را حفظ کنند و در فاصله شش هفته مانده به پایان رقابت‌ها شانس زیادی برای صعود داشته باشند.

 

مس شهربابک در فصل گذشته نیز تا هفته‌های پایانی مدعی صعود لقب گرفته بود اما اتفاقات بعد از کرونا و کناره‌گیری برخی تیم‌ها مانع از تحقق این اتفاق توسط آنها شد. عباس قشمی، مدیرعامل جوان این باشگاه که از اواسط فصل گذشته کار خود را در جمع شهربابکی‌ها استارت زده، موفق شده با مدیریت مناسب و تشکیل زیرساخت‌های لازم، شرایط مناسبی برای حضور پرقدرت در این فصل شکل داده و باید دید آنها قادر خواهند بود در فصل آینده با صعود به دسته اول در کنار آرمان گهر و احتمالا مس کرمان که شانس صعود به لیگ برتر را داراست، نمایندگان پرتعداد کرمانی در این رقابت‌ها لقب گیرند یا خیر.

دیدگاه‌ها