کد خبر : 1758108 | 06 خرداد 1400 ساعت 13:24 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه بالای شماره 17 این روزهای ایران

رقابت کنعانی‌زادگان از مدیترانه تا خلیج فارس (عکس)

تیم ملی ایران در شرایطی پیش از سفر به منامه تمرین می‌کند که لژیونرها و بهترین‌های انتخاب شده از لیگ داخلی ایران انگیزه بالایی برای پیروزی در تمام مسابقات دارند.

رقابت کنعانی‌زادگان از مدیترانه تا خلیج فارس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران برای صعود به جام جهانی کار خود را آغاز کرد. شاگردان اسکوچیچ انگیزه بالایی دارند که تمام بازی های پیش رو را با برد پشت سر بگذارند و برای سومین بار متوالی در بین بهترین کشورهای جهان مسافر جام جهانی شوند.

 

تیم ملی ایران در شرایطی تمرینات خود را آغاز کرد که تمام بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم از قابلیت های بالایی برخوردارند و هر یک ویژگی‌های قابل توجهی دارند که می‌تواند ایران را به صعود امیدوار سازد. در اولین تمرین ملی پوشان، لژیونر ها کنار دعوت شده های داخلی به تمرین پرداختند.

 

1605924

 

در قلب خط دفاعی تیم ملی ایران سه لژیونر و یک مدافع از لیگ برتر ایران به این اردو دعوت شده اند. مرتضی پور علی‌گنجی که در اردوی قبل تیم ملی مصدوم بود حال با آمادگی به تیم ملی برگشته و می‌تواند مهره تاثیر گذاری در این پست کلیدی باشد. مجید حسینی که در این سال‌ها بازی در سوپرلیگ ترکیه را تجربه کرد و شجاع خلیل‌زاده که این فصل مدافع اصلی الریان قطر بود دیگر لژیونر های پست دفاع آخر تیم ملی هستند.

 

چهارمین مدافع میانی مورد نظر دراگان اسکوچیچ حسین کنعانی‌زادگان است. او در این فصل مهره اصلی پرسپولیس در قلب خط دفاع بود و عملکرد خوبی را نیز در بازی‌ها از خود به جای گذاشته است. کنعانی امیدوار است این بار در تیم ملی بتواند مهره موثری باشد و در محاصره لژیونرهای خط دفاعی به ترکیب اصلی برسد.

دیدگاه‌ها