کد خبر : 1758528 | 08 خرداد 1400 ساعت 20:49 | 42.8K بازدید | 2 دیدگاه

بزرگان اروپا برای جذب ستاره اینتر به صف شدند

به نظر می رسد اشرف حکیمی، مدافع مراکشی اینتر بعد از یک فصل از این تیم جدا خواهد شد.

بزرگان اروپا برای جذب ستاره اینتر به صف شدند

به گزارش "ورزش سه"، شرایط عجیب باشگاه اینتر ادامه دارد و تنها چند روز بعد از برگزاری جشن قهرمانی، اخباری غیرقابل پیش بینی از این باشگاه منتشر می شود. بعد از قطعی شدن جدایی آنتونیو کونته، حالا پاری سن ژرمن برای جذب اشرف حکیمی، مدافع مراکشی و جوان اینتر اقدام کرده است و دو باشگاه بایرن مونیخ و چلسی نیز به زودی برای این انتقال وارد عمل خواهند شد.

 

حکیمی که فصل گذشته و از رئال مادرید راهی اینتر شد، در این فصل عملکرد فوق العاده ای در لباس نراتزوری داشته و از عوامل اصلی قهرمانی این تیم در سری آ لقب گرفت. اینتر برای حل بحران مالی خود نیازمند فروش حداقل یک بازیکن بزرگ است و به نظر اولین انتخاب اشرف حکیمی بوده است.

 

1561203

 

پاری سن ژرمن فعلا با رقم 60 میلیون یورو برای خرید این مدافع مراکشی وارد عمل شده، اما مدیران اینتر تمایلی به فروش اشرف حکیمی با رقمی کمتر از 80 الی 90 میلیون یورو ندارند. الساندرو فلورنزی، مدافع ایتالیایی پاریس به عنوان جایگزین این بازیکن در ترکیب اینتر در نظر گرفته شده است.

 

البته پاریس تنها مشتری اشرف حکیمی نیست. یولیان ناگلسمان و بایرن مونیخ نیز علاقه زیادی به اشرف حکیمی دارند و رئال مادرید نیز از حق خرید دوباره این بازیکن برخوردار است. توماس توخل نیز نام اشرف حکیمی را در لیست خرید خود قرار داده و با توجه به قدرت مالی این باشگاه، چلسی نیز به خرید این بازیکن امیدوار است.

 

مدیران اینتر امیدوارند با همین فروش اشرف حکیمی با رقمی بالا، مشکلات مالی خود را حل کرده و دیگر نیازی به فروش بازیکن مهم دیگری نداشته باشند. به هر حال در این تابستان قطعا یک ستاره از اینتر جدا می شود و اشرف حکیمی و لائوتارو مارتینز از بالاترین شانس برای رفتن از اینتر برخوردارند.

دیدگاه‌ها