کد خبر : 1758784 | 09 خرداد 1400 ساعت 20:43 | 29.5K بازدید | 2 دیدگاه

بنزما: از جدایی زیدان ناراحتم اما ...

کریم بنزما، ستاره فرانسوی از بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی فرانسه ابراز رضایت کرده است.

بنزما: از جدایی زیدان ناراحتم اما ...

به گزارش "ورزش سه"، اواخر هفته گذشته بود که زین الدین زیدان، سرمربی پرافتخار و فرانسوی اعلام کرد که از بتاشگاه رئال مادرید جدا خواهد شد. کریم بنزما که در هر دو مقطع دوران درخشانی را زیر نظر زیزو سپری کرد، به ستایش از او پرداخته و البته مدعی شد زندگی بدون زیدان نیز ادامه دارد.

 

جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید: "او از نظر انسانی و هم فنی انسان خیلی بزرگی است. زیدان همیشه با من رابطه بسیار خوبی داشت و من از رفتن او از رئال مادرید ناراحتم، اما زندگی ادامه دارد."

 

1605273

 

روزهای ابتدایی کار کردن با دیدیه دشان: "فکر می کنم پیش از این در این رابطه حرف زده ام و آیا می خواهید دوباره صحبت هایم را تکرار کنم؟ ما در گذشته با هم صحبت کرده ایم و من از بازگشت به اردوی تیم ملی فرانسه خوشحال هستم. موانع زیادی برای بازگشتم وجود داشته، اما این شرایط نیز بخشی از دوران حرفه ای من بوده و من همیشه مبارزه کرده ام."

 

ملاقات دوباره با اولیویه ژیرو: "ما در گذشته و در جریان بازی رفت لیگ قهرمانان بین رئال مادرید و چلسی یکدیگر را دیده و پنج دقیقه در شرایطی آرام صحبت کردیم. فکر می کنم آنچه گفته شده مربوط به گذشته بوده و حالا مهمترین هدف کمک به تیم ملی فرانسه است."

 

همبازی شدن با کیلیان امباپه: "من دوست ندارم مقایسه کنم، او هنوز یک بازیکن جوان و یک پدیده است. من پیش از این در کنار امباپه تمرین کرده ام و ما با یک لمس توپ به هم پاس می دهیم. امباپه بازیکن بسیار خوبی است که سرعت فراوانی داشته و در مقابل دروازه حریف نیز ماهرانه عمل می کند."

دیدگاه‌ها