کد خبر : 1759115 | 11 خرداد 1400 ساعت 12:16 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش تصویری؛ اردوی تیم نساجی در ترکیه

تیم نساجی که در هفته های اخیر لیگ برتر ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بوده و نتایج خوبی هم به دست آورده اردوی تدارکاتی خود را در ترکیه برپا کرده است.

گزارش تصویری؛ اردوی تیم نساجی در ترکیه 

به گزارش"ورزش سه"، رضا حدادیان – مالک باشگاه نساجی با توجه به اهمیت بقای نساجی در لیگ برتر برای او و هم چنین مردم قائمشهر زمینه ی برپایی اردوی تدارکاتی تیم را در ترکیه مهیا کرده است تا شاگردان ساکت الهامی با تمرینات منظمی که در این کشور انجام می دهند برای 7 دیدار باقی مانده  ی لیگ برتر به هماهنگی و آمادگی لازم دست پیدا کنند. 

 

واقعیت این است در این شرایط اقتصادی و هم چنین شیوع ویروس کرونا کمتر تیمی در خارج از کشور اردو می زند؛ به خصوص که در برهه ای فضا به گونه ای پیش رفت که تیم ها به برگزاری اردوی داخلی توصیه شدند. اما مالک باشگاه نساجی که در سال های اخیر از نظر مالی در حد توان به نساجی کمک کرده در پی ارایه بازی های خوب از سوی تیم در هفته های اخیر با درخواست سرمربی تیم موافقت کرد و اجازه داد تیم به دور از حاشیه اردوی آماده سازی خود را در کشور ترکیه برگزار کند. 

 

1607665

 

به نظر می رسد یکی از حسن های نساجی که به بقای این تیم در جدول رده بندی بازی ها کمک خواهد کرد روحیه خوب شاگردان ساکت الهامی و هم چنین رفاقتی است که بین آنها وجود دارد. البته این تاثیر گذاری روحی و روانی نشات گرفته از حضور ساکت الهامی در راس کادر فنی تیم است که توانسته به خوبی بازیکنان این تیم را برای ارایه بازی های خوب در برابر حریفان و در نهایت خوشحال کردن دل مردم قا ئمشهر یک دل و هماهنگ کند. 

 

نساجی برای بازگشت به سطح اول فوتبال کشور 24 سال انتظار کشید و حال سخت است موقعیتی که به سختی به دست آورده راحتی از دست دهد و مالک باشگاه نساجی که چندی پیش از رای کمیته انضباطی دلسرد شده بود و گفته بود تیم را در پایان فصل به استانداری برخواهد گرداند از همه ترفندها در حال استفاده است تا نساجی در لیگ برتر بماند و حتی برای رتبه های بالاتر جدول بجنگد و یکی از این تدابیر برپایی اردوی تدارکاتی در خارج از کشور بوده که بدون شک از نظر روحی و روانی هم به تیم کمک خواهد کرد. 

 

با برپایی این اردوی تدارکاتی بدون شک بازیکنان نساجی اهمیت ادامه ی حضور تیم در لیگ برتر از نگاه مدیران باشگاه را درک کرده اند و به خوبی متوجه شده اند برای مازندران نساجی تنها یک نام و یک تیم فوتبال نیست. بلکه هویت است و سقوط آن می تواند تبعات روحی و روانی برای مردم استان و شهر به همراه داشته باشد.

 

1607664

 

1607663

 

1607662

 

1607661

 

1607660

 

1607659

 

1607657

دیدگاه‌ها