کد خبر : 1759259 | 12 خرداد 1400 ساعت 09:01 | 19.4K بازدید | 6 دیدگاه

المبارک ناراضی از نتایج؛

رییس سیتی: قهرمانی لیگ ما را راضی نکرده است

خلدون المبارک، رییس باشگاه منچسترسیتی، می گوید که در پنجره نقل و انتقالاتی پیام قدرتمندی خطاب به رقبایشان خواهند فرستاد.

رییس سیتی: قهرمانی  لیگ ما را راضی نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، خلدون المبارک تنها چند روز پس از شکست سیتیزن ها در فینال چمپیونزلیگ پیامی خطاب به رقبا فرستاده تا همه بدانند سیتی در تلاش برای کسب جام قهرمانی در اروپا، قدرتمندتر از گذشته ظاهر خواهد شد.

شاگردان پپ گواردیولا فصل را با قهرمانی در لیگ برتر و کارابائو کاپ به پایان رساندند و برای نخستین بار در تاریخ باشگاه سیتی به فینال چمپیونزلیگ نیز راه یافتند.

اما فصل با ناکامی برای سیتیزن ها به پایان رسید و در فینال 1-0 برابر چلسی شکست خوردند و المبارک می گوید اکنون زمان مناسبی است تا نشان دهند که می توانند با تلاش به سطحی فراتر از چیزی که تاکنون بوده اند، برسند.

 

1607901

 

خلدون المبارک گفت: "یکی از چیزهایی که در طول سال ها آموخته ام این است که تو نیاز داری که دائما استعداد های جدید را به تیم بیاوری، مخصوصا اگر در سطحی بالا و در بالاترین سطح هستی.

پس از اینکه در لیگ به قهرمانی رسیدیم الان وقت آن نیست که عقب بنشینیم و محافظه کار باشیم. این در واقع بزرگترین اشتباه تو می شود. اکنون زمان آن است که پیامی قدرتمند بفرستید که به این قانع نیستید و از اینکه فقط در لیگ قهرمان شده اید راضی نیستید."

 

1607903

 

سیتی در حال حاضر دو بازیکن خود را از دست داده است؛ قرارداد سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا در پایان فصل به اتمام رسید و هر دو راهی بارسلونا شدند.

با وجودی که سیتی تقریبا در تمام فصل بدون آگوئرو بازی کرد اما المبارک می گوید که پست او یکی از پست هایی است که سیتیزن ها در تابستان به دنبال تقویت آن هستند.

رییس سیتی از هیچ مهاجمی نام نبرد اما گفته می شود هری کین، کاپیتان و مهاجم تاتنهام، بازیکنی است که سیتیزن ها به او علاقمند هستند.

المبارک همچنین تایید کرد که چهره های جدید دیگری نیز به سیتی اضافه خواهند شد.

 

1607900

 

المبارک گفت: "ما با رفتن سرخیو آگوئرو یکی از اسطوره های خود را از دست دادیم، پر کردن جای او کار بسیار سختی است، اما من مطمئن هستم که ما بازیکن مناسب برای پر کردن جای خالی او را خواهیم یافت.

مناطق دیگری نیز در تیم وجود دارد که باید روی آنها سرمایه گذاری شود، البته چندان زیاد نیست. مسئله اینجا اعداد و ارقام نیست بلکه موضوع کیفیت و توانایی است.

تیم ما تیمی فوق العاده است. شما در لیگ برتر قهرمان نمی شوید و به فینال چمپیونزلیگ راه پیدا نمی کنید اگر بازیکنانی فوق العاده نداشته باشید و ما چنین بازیکنانی داریم. ما در برخی از پست ها کیفیت بیشتری را به تیم خواهیم آورد."

 

دیدگاه‌ها