کد خبر : 1759578 | 13 خرداد 1400 ساعت 20:24 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

برتری دوازده گله مقابل یک تیم کم سن و سال؛

جشنواره گل تیم ملی فوتبال زنان در دیدار دوستانه

شاگردان مریم ایراندوست در تیم ملی فوتبال زنان، در مصافی دوستانه عصر امروز موفق شدند حریف خود را با نتیجه‌ای پرگل شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه" در سومین دور اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان، عصر امروز دیدار دوستانه میان تیم ملی فوتبال زنان و آکادمی اردلان برگزار شد تا شاگردان مریم ایراندوست پیش از سفر تدارکاتی به بلاروس و حضور در تورنمنت دوستانه سه جانبه با بلاروس و ازبکستان، در شرایط مسابقه قرار گیرند؛ حریف امروز تیم ملی فوتبال زنان، بازیکنان جوان و زیر 16 سال بودند و این مسئله باعث شده بود تا بازی کاملا در اختیار شاگردان ایراندوست باشد.

 

1608450

 

در پایان این دیدار تدارکاتی که امروز از ساعت 17 در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی برگزار شد، تیم ملی فوتبال زنان با نتیجه 12 بر صفر موفق شد آکادمی اردلان را شکست بدهد؛ افسانه چترنور (3 گل)، هاجر دباغی، سرشین کمانگر، مونا حمودی (2 گل) زهرا سربالی، شقایق روزبهان(2 گل)، یاسمن فرمانی و سمانه چهکندی گلزنان تیم ملی فوتبال زنان ایران در جدال دوستانه امروز بودند.

 

گفتنی است، تورنمنت بلاروس از 16 خرداد ماه با حضور تیم های ایران، ازبکستان و بلاروس برگزار خواهد شد؛ بر همین اساس ملی پوشان جهت شرکت در تورنمنت فوق و مسابقات مهم پیش رو، اردوهای تدارکاتی و دیدارهای دوستانه خود را به منظور کسب آمادگی هر چه بیشتر در کمپ تیم های ملی برگزار می‌کنند.

دیدگاه‌ها