کد خبر : 1759942 | 16 خرداد 1400 ساعت 12:47 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت مورینیو از هری کین؛ انتظارات از او بالاست

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق تاتنهام، حمایت ویژه ای از هری کین انجام داده است.

حمایت مورینیو از هری کین؛ انتظارات از او بالاست

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل ماه آوریل و چند روز قبل از فینال رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس بود که ژوزه مورینیو از هدایت تاتنهام برکنار شد؛ اتفاقی که به اذعان بسیاری هری کین را گام دیگر به جدایی از تاتنهام نزدیک‌تر کرد چرا که رابطه بسیار خوبی بین او و سرمربی پرتغالی وجود داشت.

 

 

1604009

 

 

ژوزه مورینیو اکنون طی مصاحبه ای که با سان انجام داده در برابر فشارها از هری کین حمایت کرده و می گوید: "هری کین کسی است که فشارهای زیادی را تحمل می‌کند. کشور انتظارات زیادی از هری دارد. همچنین او هم انتظارات زیادی از خودش دارد. او کاپیتان است و می خواهد چیزی بدست آورد. حیف نتوانست این کار را با باشگاه انجام دهد و حالا تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا با سه شیرها به این مهم دست پیدا کند."

 

ژوزه مورینیو در رابطه با شانس تیم ملی انگلیس برای موفقیت در یورو نیز گفت: "این یک نسل پر از بازیکنان بسیار خوب و حتی ستاره‌های جوان است. تیم شگفت‌انگیز است و فکر می‌کنم که انگلیس می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد. همچنین برگزاری مرحله گروهی، نیمه نهایی و فینال در خانه می تواند به آنها کمک کند. من فکر می‌کنم که آنها باید تمام تلاش خود را انجام دهند."

 

 

1586394

دیدگاه‌ها