کد خبر : 1760165 | 17 خرداد 1400 ساعت 15:43 | 51.3K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش دیلی میل

سود قابل توجه سیتی از خرید احتمالی شیاطین سرخ

اگر جیدون سانچو به منچستریونایتد برود، منچسترسیتی نیز به سود مالی خوبی خواهد رسید.

سود قابل توجه سیتی از خرید احتمالی شیاطین سرخ

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً در تمام طول تابستان 2020 بحث حضور ستاره انگلیسی دورتموند یعنی جیدون سانچو در منچستریونایتد وجود داشت. حتی در مقطعی گفته شد که تمام توافق لازم برای حضور سانچو در اولدترافورد انجام شده اما نهایتا دو طرف بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند تا این انتقال منتفی شود.

 

 

1607270

 

 

اکنون و با توجه به نزدیک شدن به پایان قرارداد ستاره انگلیسی با زنبور ها(ژوئن 2023)، شایعات درباره جدایی او نیز قوت پیدا کرده و اکثر منابع انگلیسی ادعا می کنند که منچستریونایتد هنوز جیدون سانچو را هدف اول نقل و انتقالاتی خود تلقی می‌کند.

 

دورتموند تابستان گذشته برای سانچو 125 میلیون یورو می خواست ولی حالا حاضر است با 80 میلیون یورو نیز رضایت به جدایی او بدهد. در دورتموند بر این اعتقادند که این تابستان بهترین زمان برای فروش ستاره انگلیسی است و البته احتمال حفظ او  را برای یک سال دیگر را نیز مدنظر دارند.

 

 

1601274

 

 

طبق ادعای دیلی میل، اگر یونایتد در نهایت با رقم انتقال سانچو موافقت کند، سود قابل توجهی نیز به منچسترسیتی، همسایه اش خواهد رساند.

در واقع سانچو محصول آکادمی سیتی است و 4 سال پیش این بازیکن با 7 میلیون یورو راهی دورتموند شد ولی در قرارداد او قید شده است که 15 درصد از رقم انتقال سانچو در آینده به سیتی تعلق خواهد گرفت.

در واقع سیتی می تواند 11 میلیون یورو به علاوه مبلغی مربوط به حق رشد را از انتقال سانچو به منچستریونایتد به دست بیاورد.

 

 

دیدگاه‌ها